شناسه خبر : 104377
چهارشنبه 19 مهر 1402 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس از ۷۵ سال نکبت

فاش نیوز - درود خداوند به مقاومت فلسطین، سرزمین بارور پیامبران و مرکز قداست و مبدأ معراج سید مرسلین، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) به آسمان هاست.

درست هفتاد و پنج سال قبل بود که این قوم نژادپرست و غاصب با کمک انگلیس و آمریکا و سر مست از پیروزی در جنگ جهانی دوم، با همکاری چند کشور غربی و ایادی آنها این طاعون را که از خاکستر دو جنگ جهانی بیرون آمده بود را صاحب فلسطین کردند و پنج میلیون فلسطینی را آواره کشورهای دیگر کردند.

شما ای مجاهدان فلسطینی که در صف اول جهاد علیه صهیونیست های غاصب قرار گرفته اید، مادامی که مسلح به علم و ایمان هستید، از عربده دشمن صهیونیستی نهراسید که خداوند به دست شما دروغگویان، گمراهان و بددینان را خواهد کشت.

پیروزی از آن شماست چون این وعده خداوند قادر متعال است که دریای برکت و رحمت و سخاوت است و خداوند بر درجات امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بیفزاید که فرمودند: با چشمانی باز به دشمنانتان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه ای آنان را آرام گذارید، لحظه ای آرامتان نمی گذارند.

کاری که اینک دلاور مردان مقاومت در غزه می کنند در خور و شایسته مردانی چون خود آنهاست.

ای قدس، ان‌شاءالله مقاومت به زودی زود تو و مومنانت را آزاد خواهد کرد. آمین یا رب العالمین

|| احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi