شناسه خبر : 104436
دوشنبه 24 مهر 1402 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت محیط‌بان، سعید پرهام احراز شد

فاش نیوز - پس از ۱۲ سال و با پیگیری‌های مستمر سازمان حفاظت محیط زیست شهادت محیط‌بان، سعید پرهام احراز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهادت سعید پرهام محیط‌بان خراسان شمالی پس از ۱۲ سال در کمیته کشوری احراز شهادت و جانبازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری احراز شد و در مراسمی با حضور مادر بزرگوار این شهید، فرماندار شهرستان قوچان، مدیران کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان قوچان سنگ مزار این شهید، تعویض و نصب شد.

سعید پرهام در آذرماه ۸۹ در درگیری با شکارچیان متخلف به شهادت رسید و در این مدت مدارک و مستندات مربوط به شهادت شهید سه مرتبه به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شد، و به همین دلیل احراز شهادت این محیط‌بان زمان بر شد.

گفتنی است؛ محیط‌بان شهید سعید پرهام در سال ۸۹ در منطقه گلیل و سرانی شهرستان شیروان به شهادت رسید و با توجه به اینکه زادگاه این شهید بزرگوار در خراسان رضوی است، پیکر این شهید بزرگوار در شهرستان قوچان به خاک سپرده شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi