شناسه خبر : 104450
شنبه 22 مهر 1402 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان

مثلثی که ضلع اصلی و راس آن جمهوری اسلامی ایران است که محور و مرکز سنگ آسیابِ مقاومت علیه دشمنان اسلام و بیداری مسلمانان و جهانیان هستند...

فاش نیوز - در منطقه ما مثلثی از قدرت شکل گرفته که اینکه در حال تکوین است و ان‌شالله توطئه‌های هزاران ساله صهیونیست‌های غاصب اسرائیلی را از بین خواهد برد، این اتفاق خوشایند ان‌شالله تصرف کامل فلسطین خواهد بود. این سرزمین مقدس را از دست اسرائیل غاصب پس خواهند گرفت و قدس را نجات خواهد داد. مثلثی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به بیداری اسلامی ملت های مسلمانِ منطقه و آزادی خواهی ملل جهان خواهد انجامید.

 مثلثی که ضلع اصلی و راس آن جمهوری اسلامی ایران است که محور و مرکز سنگ آسیابِ مقاومت علیه دشمنان اسلام و بیداری مسلمانان و جهانیان هستند و ضلع دیگر آن حزب الله لبنان است که از جنگ ایران و عراق الهام گرفته‌اند و ضلع سوم آن مقاومت برادران اهل سنت و شیعه در سوریه و فلسطین و عراق و یمن و لبنان و بحرین می‌باشند.

 همگی این‌ها در یکی از اضلاع این مثلث محور مقاومت در منطقه قرار می‌گیرند. همه اینها به طریقه‌ای که خودشان خواسته‌اند، از انقلاب اسلامی ایران بهره گرفته اند ولی نتیجه‌اش برای امت اسلام چیزی جز نابودی دشمنان قسم خورده اسلام و گرفتن فلسطین و قدس عزیز از صهیونیست‌های کافر اسرائیلی نیست و می‌تواند دست چپاول‌گران سلطه‌گر را هم از سر منطقه ما کوتاه کند.

ایمان و هدایت، قدرت و درایت، باید همه اینها را با هم برای مبارزه با رژیم اسرائیل غاصب و خونخوار به کار برد. خوشبختانه این سفیهان اسرائیلی نه راه را بلدند و نه جسارت انجام آن را دارند. اینها رانده شدگان درگاه حق هستند، چراغ هدایتی ندارند که روشن کنند و به راه راست هدایت شوند. همین ایمان و هدایت، قدرت و درایت برای پس گرفتن قدس و بیرون‌کردن و نابودی این رژیم جعلی اسرائیلی کفایت می‌کند.

 سرزمین فلسطین و قدس عزیز، پایگاه خداپرستان عالم قبل از اسلام بوده است. قدس عزیز شهری که می‌بایست مرکز ایمان الهی در عالم باشد. اینکه در دست کفار به زندان و شکنجه گاه مومنان خدا تبدیل گشته است، ولی اینک به برکت پیروزی مقاومت، باید مثل همیشه صدای خداپرستان در قدس برخاسته شود.

به زودی با پیروزی‌های بعدی فلسطینیان و هم پیمانانش بر رژیم غاصب اسرائیل، با صدای برادران مقاومت در قدس بر سر اسرائیلی‌های منحوس و یارانشان که همگی دشمنان اسلام هستند فریاد خواهند زد: فلسطین‌ ای سرزمین مقدس و زادگاه ما! منتظر باشید تا وجب به وجبت را آزاد کنیم. ان‌شالله با پیروزی‌های مکرر بعدی، مقاومت برای همیشه این غاصبان را از سرزمین مقدس فلسطین بیرون خواهند کرد.

 کشورهائی که هم اکنون از اسرائیل شیطانی حمایت علنی و غیر علنی می‌کنند، بدانند که پیش خداوند متعال، منفور، منحوس، ظالم و دروغگو هستند و تنها راه علاجشان همچون سران اسرائیل غاصب، فشار قبر و محو شدن از روی زمین و نابودی همیشگی آنهاست.

مقاومت به کمک ایران توانسته روش فرماندهی اسرائیلیان و مبارزه با این رژیم غاصب را بیاموزد و به زودی پیروزی‌های بزرگی را نصیب خود خواهد کرد، دشمنان اسلام می‌دانند که موقعیت ایران نسبت به مبارزه با رژیم خونخوار اسرائیل، همچون موقعیت محور آسیاب است که مبارزات محورهای مقاومت به دور آن می چرخند.

مقاومت ثابت می‌کند که صهیونیست‌ها نه شجاعتی برای فرمانروائی دارند و نه عقلی برای حکومت داری و این به این خاطر است که انسان‌ها را با سه خصلت، پول‌پرستی، سنگدلی و ترسویی می‌سنجند. باید دانست که دو خصلت سنگدلی و ترسویی آنان از پول ‌پرستی آنان ریشه می‌گیرد. برادران مقاومت، نهال ایمان را در فلسطین زنده کردند، سرزمین زیتون و دوستداران قدس عزیز را امیدوارتر کردند و به پشتیبانی بزرگترین ارتش و سپاه اسلام در تاریخ جهان در ایران، پیروزی‌های مکرر برادران مقاومت در فلسطین و در آینده ادامه خواهد داشت.

تاریخ این قوم سرکش به ما می‌گوید، این قوم همیشه با اولین شکست‌شان بلافاصله شکست‌های دومینو وار آنها تکرار شده و به یک باره سرعت گرفته و به شکست کامل می‌رسند. روحیه و غیرت سربازان اسرائیلی چیزی جز بزدلی، فرار و نجات‌ جان بی‌مقدارشان نیست! این قوم چهارصد سال زیر ظلم و بردگی تحقیرآمیز فرعونیان بوده‌اند و ترس و زبونی و حقارت، جزئی لاینفک از وجود بی‌مقدار این شیاطین‌ نژادپرست شده است.

سران رژیم کودک‌کش اسرائیل هیچ بهره‌ای از ایمان ندارند! آنها فقط جنون بربریت دارند و باید بدانند که به زودی زود هیچ راهی جز شکست و فرار برایشان باقی نمی‌ماند که به زودی تحقق می یابد. مقاومت فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، همه آرزوهای آنان را به یاس تبدیل کرده است و این همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان است که می تواند شروعی برای در هم شکستن تحقق آرمان شیطانی و دیرینه صهیونیسم جهانی و محو رژیم اسرائیل برای همیشه باشد.

در پشت توطئه‌ها و نقشه‌های شوم رژیم کودک‌کش اسرائیل، ترسی شدید نهفته است که این همان وعده الهی است که خداوند در قرآن این ترس را یادآوری کرده است. به یقین آنها محکوم به شکست هستند چرا که سربازان بی ریشه‌ای که برای این رژیم غاصب می‌جنگند، هیچ گونه ایمانی از خود ندارند، هیچ گونه اعتمادی به سران ترسو‌تر از خودشان در کابینه اسرائیل ندارند، آخر چطور سربازان رژیم اشغالگر اسرائیل می‌خواهند برای نجاست زادگانی بجنگند که هیچ ایمانی به آنها ندارند؟!

سران بزدل اسرائیل در عین کوچکی شخصیت و داشتن عقده‌های بی‌شمار همیشه مورد لعن همه ادیان و انسان‌های روی زمین بوده‌اند و هیچ انسان آزاده و باوجدانی در این دنیا نیست که از شکست و نابودی این رژیم جعلی خوشحال نشود. خداوند به خاطر گناهان فراوان و تمرد و سرکشی این رژیم قسی القلب و نژادپرست، هیچ بهره‌ای از ایمان به آنها نداده است، در عوض خداوند بزرگ و مهربان مسلمانان را در قدرتِ جسم و دانش بر آنها برتری داده است. این قوم نفرین زده با اینکه هنرنمایی ایمان در برابر کفر را در جنگ ایران و عراق و جنگ سی و سه روزه حزب الله دیده اند و سه دفعه هم در جنگ های مقاومت در غزه مزه شکست را چشیده اند، ولی هنوز عبرت نگرفته اند.

به لطف پایداری و ثبات عقیده مذاکره کنندگان فلسطینی در مذاکرات آتش با این رژیم برای گرفتن حق قانونی و مشروع خود که مورد حمایت ایران و مقاومت منطقه و آزادگان جهان هستند، درسی فراموش ناشدنی دیگری به آنها داده اند و همین شکست برای اینان که دارای غرور شیطانی هستند، باعث شروع جنگ های بعدی از طرف این خونخواران قاتل در آینده ای نزدیک خواهد شد که نتیجه اش نابودی این رژیم شیطانی خواهد بود.

 تنها خواسته انسان‌های با ایمان والا و انقلابی و فرهیختهِ مسلمان، در مقاومت و دوستداران مقاومت این است تا خداوند وسیله ای برای آنها قرار بدهد تا در وقت سختی بتوانند دین خدا را یاری دهند و شهدای ما و مقاومت از این گروه و از پیشتازان این قافله هستند که برکت خونشان را به مقاومت داده‌اند، مقاومتی که باذن الله خداوند عالم به سربازان مقاومت در سوریه و فلسطین و لبنان و یمن و عراق و بحرین منتقل کرده است.

 رژیم اسرائیل غاصب و خونخوار وحشی و ترسو و بی‌ایمان این است که چون نمی‌توانند با برادران رزمنده مقاومت در فلسطین مستقیما و رودرو بجنگند، برای ترساندن آنان کودکان و زنان‌شان را از راه دور با بمب‌های فسفری و سمی آمریکائی به زیر آوار می‌فرستند تا وقتی جنازه‌های تکه شده کودکان و زنان و مردان را از زیر آوار بیرون می‌کشند، بتوانند عقده‌های تاریخی خود را برای مدتی فراموش کنند.

سران کاخ سفید و کابینه آمریکا و مجلس سنای آمریکای تروریست یانکی‌ها، و اگر بهتر بگویم میمون‌های مقلد اسرائیلی هیچ زمانی شجاعت و جسارت انجام کار درست را نداشته و ندارند. آنها با وقاحت و رذالت تمام کشتن کودکان، زنان و بی‌گناهان را دفاع از موجودیت اسرائیل معرفی می‌کنند ولی از فرار سربازان اسرائیلی از میادین جنگ تن به تن با سربازان مقاومت چیزی نمی‌گویند، آنها هم همانند سران منفور رژیم جعلی اسرائیل دیگر مغزشان فرسوده شده و دیگر نمی‌توانند اندیشه کنند هیچ چیزی به ذهن فاسدشان خطور نمی‌کند. نه آمریکا و نه نفت و نه پول‌های متحجرین و فاسد عرب دیگر کارآیی ندارند که رژیم شیطانی اسرائیل را نجات بدهند. دیگر از سران ذلیل شده کاخ سفید و کاخ‌های اروپایی و عربی برای نجات این رژیم هیچ غلطی بر نمی‌آید.

مقاومت در این جنگ، شناخت خوبی از مردان نظامی و با ایمان خود برای تجاوزات بعدی اسرائیل و دشمنان اسلام در آینده به دست آورده است. تمامی محور مقاومت در منطقه انقلاب اسلامی ایران را درک کرده‌اند و از آن الهام گرفته‌اند، همه آنان همچون مردم ایران از شیعه و سنی و همه آزادگان جهان رهبری ایران را برای اسلام واقعی و اهل بیت پیامبر خاتم‌(ص) قبول کرده و باورش کرده‌اند. آنها اگر آتش‌شان هم بزنند، محال است که دیگر ایران را رها کنند. روز پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر اسرائیل حقیقتا روز بزرگی خواهد بود و همه مسلمان به آن روز می‌اندیشند.

تمامی محورهای مقاومت خصوصا فلسطین، با الهام گرفتن از جنگ ایران و عراق، سلاح را به عنوان تنها راه حل رسیدن به حقوق مشروع و قانونی خودشان علیه دشمنان خود برگزیده‌اند. آنها دیده یا شنیده‌اند که ایران امتحان خود را در جنگی با هشتاد در صد قدرت‌های نظامی سیاسی جهان و در مصافی بسیار نابرابر و به شدت ظالمانه به همه دنیا نشان داده است.

 به عنوان نمونه یکی از هزاران جنایات آنها علیه مردم بی‌گناه ایران، اجازه دادن آمریکا و آلمان به صدام برای بمباران شیمیایی شهر سردشت در پیش چشم تمامی جهانیان در سال 1366 بود که اوج رذالت اخلاقی همین افراد و سازمان‌های ذلیل شده جهانی را نشان داد.

 همین مسئله باعث نشان دادن مظلومیت شجاعانه ایران و انسانیت ارزشمند ایرانیان در مقابله به مثل کردن با آن‌ها بود. چون ساختن بمب شیمیایی چیزی نبود که ایران نتواند آن را بسازد. آنها مشتاقانه منتظر این اقدام ایران بودند ولی ایران به خوبی هنرنمایی خود را در داشتن ارزش‌های انسانی الهی نشان داد ولی ایران دست آنها را خواند و مقابله به مثل نکرد و ثابت کرد قدرت یک حکومت به اعتقادات مردمانش وابسته است نه ساختن بمب شیمیایی.

اقدام ایران در دفاع مقدس همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان بود اسرائیلیان می‌دانند که با پیروزی مقاومت در فلسطین و شکست آنها در این جنگ یعنی ورود اسرائیل به جنگی بزرگ‌تر در آینده‌ای نزدیک که باعث شکست حتمی و اصلی آنان خواهد شد و از پشتیبانان جنایتکار غربی و عربی آنان هم دیگر هیچ‌کاری ساخته نخواهد بود.

 سران جنایتکار رژیم اسرائیل، این سگان پست و ترسو چون خود هیچ گونه شجاعتی ندارند پس طبیعی‌ست که به سربازان‌شان دروغ و وحشت می‌آموزند ولی مقاومت فرماندهانی دارد که به سربازانش ایمان و جهاد و شجاعت می‌بخشند و در سایه همین شجاعت و قدرت است که سربازان مقاومت ترس را در چشمان دشمنان‌شان نشانده‌اند.

همانگونه که آمریکا با انواع روش‌ها از اسراییل کودک‌کش حمایت می‌کند و در حالی که زنان و کودکان فلسطینی زیر بمب‌های آمریکائی توسط رژیم خونخوار اسرائیل تکه پاره می‌شوند و استخوان‌های‌شان در لحظه مرگ از بدنشان بیرون زده است و صدای‌شان از شر رسانه‌های جهنمی غربی به جایی نمی‌رسد. سربازان ترسو و بزدل اسرائیلی در برابر مقاومت و مجاهدان فلسطینی که با کمترین امکانات و سلاح‌های خود، خواب را بر اسرائیل غاصب این ترسویان عالم آشفته کرده‌اند، رژیم غاصب اسرائیل چه جسارت و شجاعتی را می‌توانند در دل خود و در دل سربازان‌شان و فرزندان‌شان پرورش دهند؟

آن‌ها فقط وحشت و زبونی را به سربازان خود و به فرزندان خود می‌آموزید. شما سران کاخ‌سفید و کاخ‌های اروپایی تاریخ انسان‌هایی خوارتر و بی‌رحم‌تر از سران منفور اسرائیل به خود ندیده است و شما آمریکائیانی که بنده ترس و طمع هستید بدانید که شما و هم فکرانتان در کاخ سفید و در اروپا نمی‌توانید سروری را با خفت و خواری از اسرائیلیان خون‌خوار و عده‌ای لابی صهیونیستی سازمان ایپک (آی پک) درون آمریکا به دست بیاورید.

اسرائیلیان قومی سرکش و بهانه‌جو و رذل هستند و اینک مقاومت با شجاعتی مثال‌زدنی، که اقتدار ایران را پشتیبان خود می‌بیند وحشت را تا استخوان‌های این رژیم رسانده است و این دفعه در این جنگ، مقاومت به کمک ایران و هم پیمانانش اسرائیلیان، آمریکائیان و ایادی‌شان را نزد جهانیان بی‌آبروتر و رسواتر خواهند کرد.

در آخر از خدای بزرگ و منان می‌خواهیم که ان‌شالله این اسرائیل غاصب و جنایت‌کار و بد دین گمراه را با دستان مقاومت منطقه زودتر به شکست بکشاند.

آمین یا رب العالمین

 

احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi