شناسه خبر : 104536
دوشنبه 24 مهر 1402 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بروزرسانی پرونده ایثارگران در سامانه سجایا با قوت ادامه دارد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نوزدهمین نشست کمیسیون احراز جانبازی گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و 700 پرونده جانبازی در کمیسیون احراز مورد بررسی قرار گرفته است.
 
بررسی بیش از یک‌هزار و 700 پرونده در کمیسیون احراز جانبازی/بروزرسانی پرونده ایثارگران در سامانه سجایا با قوت ادامه دارد

به گزارش «ایثار»،عباسعلی رضایی صبح امروز یکشنبه 23مهرماه در نوزدهمین نشست کمیسیون احراز جانبازی که با حضوری تمامی اعضاء در ساختمان شهید رجایی برگزار شد با تاکید بر بروزرسانی پرونده ایثارگران در سامانه سجایا اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 700 پرونده در کمیسیون احراز جانبازی مورد بررسی قرار گرفته که این عدد در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته، از رشد 70درصدی برخوردار است.
وی افزود:احراز جانبازی از حساس ‌ترین و پرمشغله ‌ترین مجموعه‌های بنیاد است که دروازه ورودی به حوزه ایثارگری به شمار می‌رود و روند رسیدگی باید به ‌گونه‌ای صورت گیرد که وضعیت ایثارگران مطابق قوانین و ضوابط بررسی و تعیین شود.
وی با اشاره به ماده یک قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه ‌ای که با مشارکت ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بنیاد شهید با موضوع تعیین مصادیق ایثارگری تدوین شد صورت سانحه، مدارک بالینی هم‌زمان با حادثه و رأی کمیسیون پزشکی نیروی مربوطه برای تشکیل پرونده مورد نیاز است تا بنیاد شهید بتواند مستندات پرونده را با آیین ‌نامه مربوطه تطبیق دهد.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران بروزرسانی اطلاعات ایثارگران در سامانه سجایا را بمنظور افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به ایثارگران دانست و ادامه داد:در کارگروهی که تشکیل شد، این هدف با جدیت و سرعت در حال انجام است و ما یک سایتی را برای تحقق این امر در ستاد استانی ایجاد کردیم تا کارشناسان شهرستان‌ها با حضور در این سایت و استفاده از امکانات و تجهیزات بتوانند سرعت اجرای این بروزرسانی را افزایش دهند.
بر اساس این گزارش این نشست با حضور سعید رمضان‌نژاد و عالیه قاسمی معاونین سلامت و مددکاری، قاسم‌پور، مسلمی و موسوی روسای ادارات بازرسی، حراست و حقوقی برگزار شد.
گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعا در نوزده جلسه کمیسیون احراز، پرونده بیش از یک هزار و 700 ایثارگر مورد بررسی قرار گرفته است.بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حال ارائه خدمت به بیش از 44هزار ایثارگر بومی و میهمان است.
اینستاگرام
سلام وعرض احترام ممنون ازپاسداشت کسانی که آگاهانه ودرطبق اخلاص بامایه گذاشتن ازجانشان جان بازشدن مسئولین محترم به خداماهم خونمان قرمزاست چندسالیست برای سامانه سجایاهم دردمندانه درددل کرده ایم اماافسوس البته الان سیستم مشکل داره ودردلم نمیشه کردلطفادرمراکزاستان هم بانظارت بروزرسانی شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi