شناسه خبر : 104615
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 08:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام جزئیات هفتمین جشنواره ملی فانوس

اعلام جزئیات هفتمین جشنواره ملی فانوس

فاش نیوز - رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از برگزاری هفتمین جشنواره ملی فانوس به میزبانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ دوم محمود سزاوار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: هفتمین جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات هنری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز در بیست و ششم مهرماه برگزار و از برگزیدگان بخش های مختلف تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های فیلم، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود و رادیویی است و در این دوره بخش دانش آموزی هم در حوزه های فیلم، عکس، سرود، نقاشی و تئاتر اضافه شده که علاوه بر هنرمندان سراسر کشور دانش آموزان عزیز هم حضور فعالی در این دوره از جشنواره داشته اند.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس همچنین گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و بهره مندی از زبان هنر برای تبیین حماسه های ماندگار دفاع مقدس و مقاومت با تلاش و همت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi