شناسه خبر : 105106
سه شنبه 09 آبان 1402 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل آزرده از رفتار توهین آمیز بنیاد با فاش نیوز؛

به بهانه یک حکم دنیایی

دیروز بنیادی ها به بهانه یک اجازه ورود دنیایی که گویی خیلی هم توهم قدرتمندی بهشان داده بود، به دفتر جانبازان نجیب فاش نیوز هجوم آوردند...

فاش نیوز - دیروز بنیادی ها به بهانه یک اجازه ورود دنیایی که گویی خیلی هم توهم قدرتمندی بهشان داده بود، به دفتر جانبازان نجیب فاش نیوز که سالهاست وقف خدمت به همرزمانشان هستند، هجوم آوردند.

 این اقدام که حتی آمبولانس هم برای جمع کردن زخمی ها و کشته ها برایش آماده شده بود و در همه جا هم منتشر کرده اند که ما هیچ خصومت شخصی ای نداریم و دنبال چیزی نیستیم و این فاش نیوز است که اخبار مخرب درباره ما منتشر می کند، کاملا از اعوان و انصار و امکاناتی که برای کم کردن روی جانبازان ردیف کرده بودند، مشخص بود.

حقیقتا خدمتگزار ایثارگران بودن، از رویه کنونی درحال رخ دادن بنیاد بینهایت واضح و مبرهن است!!!!! آیا تعامل و همکاری و صحبت را از بنیاد گرفته اند که به خشونت متوسل شده است؟! و یا جانبازان را لایق تعامل نمی داند؟!

 کارمندان بنیاد با چشمانی جستجوگر به دنبال راهی بودند که زودتر و به هر شکلی، سریع تر از ماموران اجرای احکام وسایل را مانند صاحبخانه ای مدعی بیرون بریزند!... فارغ از دغدغه حال جانبازان پیش رویشان، خدمات ارزشمندشان به جامعه ایثارگری، آسیب روحی وارد شده به قلب جانبازان نجیب فاش نیوز و بی اهمیت به اینکه جانبازانی که 14 سال عمرشان را برای خدمت در این دفتر سر کرده اند، زحماتشان به باد برود و ...

 میتوان از خود پرسید که چه منافع دنیایی ای در این فشار چندباره پر اصرار وجود دارد که بنیادشهید با وجود داشتن اینهمه املاک، حاضر است فاش نیوز را بیرون بیندازد، حتی به قیمت خاک خوردن! و تازه ادعا هم بکند که نیتی در کار نیست! و در این مسیر راه براه کارمندان بنیاد و حراست را به سمت این دفتر کوچک گسیل کند و به قیمت قفل زدن به درب آن، جلوی فعالیت آنها را بگیرد.

 کاش کسی مخصوصا به جوانان و کارمندان بنیاد که از ترس اعمالشان، پشت لایه ای پارچه (ماسک) پنهان شده بودند و غافل از اینکه خدا دارد کارهایشان را می بیند و برخی کارها در دنیا پاخوری دارد، چیزی هم از انسانیت و برخورد با قهرمان وطن یاد داده بود!... عزیزانی که از عکس یک خبرنگار می ترسند، به جان شیرمردانی بیفتند که روزی از حیاتشان دفاع کرده است!

به راستی میشد از خود پرسید، آیا بسیاری از کارمندان بنیادشهید، فرزندان جانباز و شهید هستند و اینگونه با پوزخند زدن های تلخ و سمی اقدام به تخریب زحمات همرزمان پدرانشان می کردند؟!

 واقعا گزینش بنیادشهید در انتخاب کارمندان خود هم عجب دسته گل هایی به آب داده که نمایندگان بنیاد مانند کسانی که برای جمع کردن غنیمت بالای سر دشمن بایستند، با فاش نیوزی ها برخورد کردند؟!

 گاهی یک زن، از خیلی از مردهای با ظاهر مرد، مردتر است! این بسته به مردانگی ست که یاد گرفته باشی یا نه! و بجای دفاع از جانباز که روزی از تو دفاع جانانه کرده، در مقابل جانبازانی که از نان خانواده شان می زنند و برای رفع مشکلات همرزمانشان روی زخم بسترهایشان می نشینند، نایستی و زهرخند بزنی!!!!

اگر هم حکم تخلیه ای باشد، کارمند بنیادشهید موظف است گوشه ای بایستد تا موظفان این قضیه کار را جلو ببرند. او وظیفه ندارد به بهانه اجرای حکم، طعنه بزند و توهین کند، بی حرمتی و بی احترامی کند!، هتاکی کند و بالای سر افرادی که مستاصلشان کرده، با خنده ی پیروزی بایستد!

واقعا گزینش بنیاد با چه معیارهایی برخی را به کار گرفته تا حاضر باشند به بهانه اجازه هجوم بردن به دفتر ایثارگران، هر خبطی که فرصت یافتند، بکنند؟!...

"نشاید که نامند نهند آدمی" را در کتاب های دبستان به ما یاد داده اند؟!... چطور می شود ایرانی باشی و ببینی دست جانبازی زخمی می شود، کسی او را از روی ویلچر می اندازد و به او با عتاب، خطاب می کند که فیلم بازی نکن " و... دیگر ادامه اش را ننویسیم که تاب نوشتن اش را هم نداریم!...

آن هم جانبازانی که روزی برای دفاع از ناموس شما که مادران و خواهران شما هستند، فلج شده اند و سالها زجر کشیده اند...

عجب صحنه های نابی از متولیان خدمت به ایثارگران! که چقدررررر مدافع حقوق ایثارگران هستند...

به بهانه حکم تخلیه، دست بلند کردن روی یک نامحرم به جرم عکس گرفتن... توهین و خنده های شیطنت آمیز... آیا اینها هم جزء مراحل اجرای حکم است؟

نمونه اش گرفتن دوربین های گوشی هایشان در صورت حتی خانم های دفتر بود که از ترسشان گفتند پاک کرده ایم، اما به خبرنگاران، فیلمبرداری و عکاسی را باز هم از ترسشان! اجازه ندادند!... البته خوب است که بترسند برخی... آن هم از جبار عالم که خوب جبران می کند!!!... اگر نمی ترسند، شاهنامه آخرش خوش است...

رئیس بنیادشهید به این صحنه ها خوب است فکر کند، به جای موضع گرفتن و تلافی درآوردن!!!!...

  فکر کند که چقدر ایثارگران فاش نیوز، ایشان را باور داشتند و در زمان کاندیداتوری ریاست جمهوری با باور به خوب بودنش، از او حمایت کردند... چقدر به خاطر حمایت از ایشان حرف سنگین شنیدند و حال، خوب دارند جواب معرفت و باورشان را می گیرند!...

آیا اگر بنیاد این کارمندان را از فرزندان ایثارگران انتخاب کرده، آیا آن شهید و یا جانباز راضی ست و مرام او این بوده که با همسنگر زحمتکش و دلسوزش اینطور رفتار شود؟! آیا کارمندان بنیاد شهید نباید اول مرام برخورد با ایثارگران را یاد گرفته باشند؟! یا فقط قرار است جیب هایمان را به هر قیمتی پر کنیم؟!

و اصلا چرا باید بنیاد حاضر شود به خود اجازه دهد اقشار مختلف ایثارگران را مقابل هم قرار دهد؟! و ده ها سوال دیگر که جوابی برایش نمی یابیم!

 

یک حرف باقی می ماند... لحظاتی که برای دیگران خلق می کنید را جلوی چشمتان می آورند، در دنیا و آخرت... نگویید نمی دانستیم...

آن لحظاتی که همین صحنه های دل شکستن و احساس قدرنشناسی بدست خدا برایتان تکرار شد، یاد این روزها بیفتید...
 

شهیدگمنام

اینستاگرام
بنیاد این همه خونه داره و ما جانبازان مستأجر!!!!!
شاید بالا نشینی به ما نمی‌آید!!!
شماها همیشه شعله ای از آتش بوده اید و دنیای فانی خود را آتش زده اید...
خدمت مسئولان ارشد نظام ، مگر کشور ما قانون ندارد !
اگر بخواهد هر شخصی در هر مسئولیتی به هر نحوی کاری کند و به قانون اعتنا نکند ، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. همه به یک طرف ، هیچ موضوعی تحت هیچ عنوانی دست بلند کردن یک مامور دولتی بر روی جانباز نخاعی را توجیه نمی کند ، آنچه مشخص است میخواهند در فضای جو شلوغ رسانه ای موضوع غزه ، کاری کنند که به چشم نیاید ، در این مدت اختلافات بنده هر زمانی که با آقای ساقی در تماس بودم ایشان درخواست داشتند ما وارد قضایا نشویم و خودشان از کانال قانونی مشکلات را مرتفع سازند ، زمانی که می‌گویند فاش نیوز به تازگی در این مکان مستقر شده ، بنده از سال ۹۰ در حدود ۱۲ سال پیش به همین آدرس پاسداران به دفتر مرکزی فاش نیوز مراجعه داشتم و با دوربین شخصی خودم از این دفتر ، پرسنل سابق آن و از در اصلی این ساختمان که هیچ تابلویی نداشت و یک در قدیمی بود عکس گرفتم و هر کجا بخواهند به این موضوع قانونی رسیدگی شود ، بنده حضور دارم و از آقای ساقی تمام قد دفاع خواهم کرد ، چرا که این در این موضوع دروغی وجود ندارد و به راحتی قابل تشخیص است و تمام تبعات سوگند و شهادت دروغ آن را می‌پذیرم.
در سال ۹۲ به خاطر کوتاهی ریاست جمهوری وقت به مشکل جانباز ۷۰ درصد ناصر افشاری ، که در صحن مجلس قرائت شد چنان هجمه رسانه‌ای به راه آفتاد ، که آنان کوتاه آمدند و عقب نشینی کردند ، مگر جرم آقای ساقی جز جانبازی ، ایثار و رسالت رسانه ای خود چیست ! اگر امروز با ایشان چنین برخورد میشود ، فردا نوبت ماست که به جرم حضور در دفاع مقدس جنگیدیم...!!!
سلام عمو مرتضی جان چندوقتی است نظرات حقیر را فاش نمایش نمیدهد نمیدانم چرا دلیلش را هم نمیدانم شایدچون از فاش نیوز حمایت میکنیم یا از دکتر ساقی وهمکارانشان . این بار میخوام از بنیاد حمایت کنم چون از بس خدمات داشته ما هم شرمنده شدیم زنده باد دکتر قاضی زاده وتیم ارزشمندشان یاعلی .
ان شاءالله بشکند آن دستی که به روی جانباز قطع نخاعی بلند شد در آتش دنیا وآخرت بسوزد آن دستی که بصورت ناموس مردم سیلی زد خير دنیا و آخرت را نبیند آن کسی که باعث شد قلب جانبازان و همرزمانش را بدرد آورد باز هم تکرار شد شکستن درب باز تکرار شد هجوم آوردن باز تکرار شد کشیدن مظلوم و سیلی خوردن یک بانو اگر درب آنجا را آتش میزدن که روضه کامل میشد ....یا زهرا(س)
باسلام و خداقوت خدمت جانبازان دلاور و مطالبه گر سایت وزین فاش نیوز

بعنوان یگ ایثارگر از شما قهرمانان استدعا دارم به هیج وجه ساختمان را تخلیه نفرمایید چرا که هر چه بدست بنیاد بیفتد بلافاصله فروخته می شود.
البته اگر ضرورت باشد و در قلال فروش این ساختمان ها بنیاد خدمات خود را بهبود بخشد حرفی نیست اما با کمال تاسف هیج بهبودی در وضعیت رسیدگی به امور ایثارگران حاصل نشده و نمی شود. اصلا حساب و کتاب درستی در دست نیست که پول‌های حاصل از فروش این ساختمان‌ها در کجا به مصرف می رسد؟! معمولا وقتی مال و اموالی فروخته می شود یا اگر چبزی از دست می رود باید در مقابل چیزی بدست آورده شود.
ما کاملا از کار این عوامل بنیاد در مانده ایم چرا با فروش این ساختمان ها هیج نتیجه ی مثبتی بدست نمی یاد؟!
این همه ساختمان فروخته شده چه چیزی بدست آمده؟! با این پول‌های بدست آمده از فروش این ساختمان‌ها تاکنون چه نتایج مثبتی مشاهده شده ؟
آیا تا کنون از محل فروش این اموال و املاک کوچکترین تغییری در بهبود ارائه ی خدمات رسانی به ایثارگران به ویژه در پرداخت هزینه های دارو و درمان فرجی حاصل شده است ؟ خیر
آیا تغییرات ثمربخشی در سایر موارد که به نفع جامعه مظلوم ایثارگر باشد بعنوان مثال پرداخت هدیه ازدواج فرزندان افتاده است؟ خیر
در هرصورت باید انسان اگر امروز چیزی را می فروشد در مقابل چیزی بدست آورد اما اگر قرار باشد در ازای فروش ساختمان ها هیج گونه نتایج‌ مثبتی نداشته باشد. چرا باید ایثارگرانی که دارند در این ساختمان ها کارهای آموزشی و فرهنگی که برای جامعه ی شاهد و ایثارگران مفید به فایده است را با این طرز فجیع و نا بخردانه با مامور و کلی حشم و خدم و بصورت کاملا قهرآمیز آنهم با جانبازانی که به فرموده ی امام خمینی (ره) رهبران این نهضتند برخورد شود ؟!

بهترین راه نشستن و گفتگو‌ است اصلا اگر بنا هست و ضرورت بر فروش ساختمان هست چه اشکالی دارد که به خود جانبازان فعال در سایت فاش نیوز واگذار شود اقدامات قهرآمیز اصلا در شأن و شئونات مدیران بنیاد نیست که با جامعهذی هدف خودش اینگونه برخورد نماید

یاحق
دوستان عزیز در فاش نیوز ، همین که با این همه مصائب همچنان بی وقفه فعالیت می‌کنید برای ما یک دنیا دلگرمی است و از شما خواهشمندیم این سنگر مقدس رسانه‌ای را هرگز ترک نکنید!
به امید فردایی بهتر و اینکه همیشه مسئولان می آیند و می‌روند ، اما ایثارگران همیشه هستند ، بر مسند میز و مقام تکیه ندارند ، احکام الهی دارند نه دنیوی ...!!!
سلام وعرض ارادت به محضر آقای ساقی عزیز وآقای مجتهدعزیزوهمکاران بزرگوارتون درسایت وزین فاش نیوز الان که دارم مینویسم بادستی لرزان ودلی پرغصه وچشمانی
رئیس بنیاد کلاه خود را بالاتر بگذارد، حتما احساس پیروزی می کند.
او باید بداند این زین که برآن سوار است روزی بر او سوار خواهد شد.
تلک الایام نداولها بین الناس
آقای دکتر ساقی عزیز ما در کنار شماهستیم این مکان ارث پدر قاضی زاده نیست متعلق به همه جانبازان است به هیچ عنوان آنجا را ترک نکنید و هر زمان لازم شد فراخوان بدید که ما همگی پشتیبان شما هستیم
این رفتار عوامل بنیاد با جانبازان درست مصداق آیه تبت یدا ابی لهب است واقعا شرم و مرگ بر کسانیکه روی جانباز دست بلند کند هر دو دستش بریده باد و ننگ و نفرین بر او حالا میخواد مسئول باشه یا حراست یا خدماتی
بنیاد میخواهد واقعیت ها درخصوث جانباران بیان نشود بنیاد میخواهد مثل یک دیکتاتور عمل کند وقتی دفتر مرکزی بروی جانبازان بسته میشود وهیچکس حق ورود به آن را ندارد وقتی خانواده شهید وجانبار برای ورود به طبقه پایین بنیاد بازرسی بدنی مبشود وقتی امکانات زیارتی وسیاحتی در اختیار مدیران بنیاد وخانوهاده شان هست دیگر چه اتنظاری باید داشته باشیم چرا نماینده رهبری دخالت نمیکند حضرت آقا سالهاست درخصوث نفوذ فریاد میزند ولی کسی گوش شنوا ندارد ما جانبازان موضوع نفوذ را در بنیاد کاملا میبینیم تاکی باید تحقیر شویم تا کی باید زجر بکشیم چرا مدیران بنیاد فیش حقوقی خودشان را اعلام نمیکنند صبرمان لبریز شد
هر کاری هم بکنید صدای ایثارگران خاموش نمیشه هیچ وقت . هرگز . با سرپوش گذاشتن که نمیتونید ظاهر همه چی را خوب جلوه دهید . . ایثارگران حامی لازم دارند نه زورگو و قلچماق . صدای ایثارگران خاموش نخواهد شد . فاش نیوز تنها حامی ایثارگران ان شالله که با قدرت ادامه میده ما نمیذاریم تعطیلش کنید . ایثارگران قیام میکنند آنوقت اگه تونستید ساکتش کنید ...
سلام علیکم دوستان .
سریع میرم سر اصل مطلب
نه دنبال نفوذی بگردید نه دنبال دشمن بیرونی
برادران من . این بگیر و ببندها و پلیس بازی ها از زمان همین آقای قاضی زاده شروع شده
بنظرم تحصن کنید جلوی درب مجلس نه بنیاد .
چون این آقا از نیروهای امنیتی استفاده می‌کنه و گاز اشک آور میزنه .. آدمی که عاشق پست و منصب و میز و قدرت است و ظاهراً در مجلس هم نفوذ کرده عضو فراکسیون هست . از آقای ریسی بخواهید عذرش رو بخواد . .ایشون میز قدرت را از جانباز بیشتر دوست دارن . در اتاق شیشه ای نشستن و با قلدری عمل می‌کنه و بقول یکی از جانبازان تمام لایه های میانی مدیران را هم پایین انتخاب کرده که عملا کاری نتونند کنند و کت بسته در اختیار اوامر ایشان باشن .
آقای قاضی زاده یک مدیر ساده بنیاد شهید یک اداره ی ساده در استان سمنان بودی . از خدا بی خبر شدی؟
سلام؛ در دوران جوانی قبل از مجروحیت در چند رشته ورزشی فعالیت داشتیم که در رشته دو و میدانی و شنای کرال سینه و وزنه برداری دارای مقام های اول و دوم شدیم اما در کنار آن رشته ها در تیم بستکبال شهر نیز تفریحی بازی میکردیم. در مسابقات بستکبال یکی از داوران بسیار سختگیر بود که از خطاهای جزئی گذشت نمی کرد. روزی که خطای رانینگ کردم همان داور خطا را اعلام نکرد بنابراین با صدای بلند گفتم بچه ها داور رانینگ نگرفت پس رانینگ کنید.
دهه هشتاد بصورت ماموریتی در امور بازرسی همکاری داشتیم. یکی از معضلات بازرسی عدم همکاری مسئولان بود یعنی پرونده ها و مدارک مورد نیاز را در اختیار نمی گذاشتند و در مقابل بازرسی مقاومت داشتند. طی گفتگویی با رییس بازرسی وقت درخواست کردیم که بطور علنی بگوید انجام بازرسی برای پیدا کردن مشکلات و نقایص کارها است تا مقاومت نکنند لیکن رییس بازرسی بجای توضیح لازم در تریبون عمومی گفت دنبال مچ گیری نیستیم و از آن تاریخ خیال عده ای از مسئولان راحت شد و شرایط اسفناک مدیریتی و فساد اداری بسیار گسترده شد.
انگار گفته باشند داور خطا نمی گیرد پس خطا کنید.
با عرض تاسف وضعیت افسار گسیخته مدیریت نیاز به اصلاحات و تغییرات اساسی دارد تا هر مدیر بجای خودش نشسته و کار لازم را انجام بدهد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi