شناسه خبر : 105214
شنبه 13 آبان 1402 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موفقیت از نظر شهید حاج احمد کاظمی

فاش نیوز - حاج احمد کاظمی گفت: موفقیت این بود که ما وظیفه خود را انجام دهیم. در این راه ما باید همیشه محکم باشیم و همیشه باید روحیه خود را حفظ کنیم.

کد خبر: ۶۲۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲ - 02November 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تابستان ۱۳۶۷ و بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان رسمی جنگ حاج احمد کاظمی فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، شهید احمد کاظمی در فیلمی که از این سخنرانی ضبط شده است توصیه‌هایی برای نیرو‌های لشکر ۸ نجف‌اشرف دارد.

موفقیت از  نظر شهید حاج احمد کاظمی+ فیلم

در این فیلم که بخشی از یک فیلم طولانی‌تر است، شهید کاظمی صحبت‌هایی در موضوع لزوم ثبات قدم دارد و در پایان تذکری در خصوص لزوم استفاده دانش‌آموزان از فرصت حضور معلمان در جبهه و گذراندن مدارج درسی دارد.

صحبت‌های شهید کاظمی، به این شرح است:

موفقیت این بود که ما وظیفه خود را انجام دهیم. در این راه ما باید همیشه محکم باشیم. همیشه باید روحیه خود را حفظ کنیم. هیچ‌گاه احساس خستگی و بیکاری و بی‌روحی در ما به وجود نیاید. ما بایست همیشه آن جوش و خروش انقلابی، رزمندگی، و بسیجی خود را حفظ کنیم. همیشه باید سرحال باشیم. همیشه باید محکم باشیم و طوری روی پا‌های خود بایستیم که احساس کنیم پاهایمان توی زمین فرو رفته است.

اگه ما جهتی را به نام فی‌سبیل‌الله انتخاب کردیم، تا آخر بایست این‌گونه باشیم. همین جور که امام عزیز به ما فرمودند بجنگید و ما لباس رزم به تن کردیم و در سنگر آمدیم، در این راه بهترین برادران خود را از دست دادیم. سخت‌ترین دوران را پشت سر گذاشتیم. شب جنگیدیم، روز جنگیدیم، توی باتلاق جنگیدیم، توی کوه جنگیدیم، توی بلندترین ارتفاعات بین ایران و عراق جنگیدیم. توی سردترین نقطه جنگیدیم. توی گرم‌ترین نقطه جنگیدیم و در مقابل هیچ‌گونه از حوادث جوی و حوادث مصنوعی که انسان‌ها به وجود می‌آورند، سر خم نکردیم. امروز هم باید مقاوم باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi