شناسه خبر : 105267
دوشنبه 15 آبان 1402 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جابجایی زودهنگام درسازمان اموال و املاک کوثر

ظاهرا حرف های میرزا بیگی امروز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که تنها کمتر از شش ماه از حکم انتصاب وحید بوستان احمدی، خبر رفتن او نیز...

فاش نیوز - مدیر عامل سازمان اموال و املاک کوثر بنابر برخی شنیده ها برکنار شده و قرار است یک خانم به جای او منصوب شود.

سازمان اموال و املاک کوثر از راهبردی‌ترین سازمان های زیر نظر بنیاد شهید است که اموال و دارایی های زیادی را در تملک خود دارد و مدیریت بسیاری از طرح های اقتصادی زیرساختی و ابنیه بنیاد شهید را نیز عهده‌دار می باشد.

بوستان احمدی اخیرا و در یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، به مدیر عاملی سازمان اموال و املاک کوثر و بجای فرج اللهی نصب گردیده بود.

گفتنی است «محمد میرزابیگی» معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید در ابتدای مراسم تکریم و معارفه بوستان احمدی که با حضور جمعی از مدیران بنیاد شهید، اعضای هیئت مدیره و معاونان سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند این پست و مقام‌ها ماندنی نیست که اگر ماندنی بود، به من و شما نمی‌رسید؛ گفته بود: این جمله سرلوحه کار همه ماست، لذا هر آغازی پایانی دارد و هیچ لذتی بهتر از گزارش عملکرد نتیجه‌مدار نیست. به این معنی که بدانیم در این نقطه که پستی را تحویل گرفتیم و در آن نقطه که تحویل دادیم چه عملکردی داشتیم.

ظاهرا حرف های میرزابیگی امروز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که تنها کمتر از شش ماه از حکم انتصاب وحید بوستان احمدی، خبر رفتن او نیز بر زبان ها افتاده است.

بوستان احمدی دانش آموخته شهرسازی و از مدیران جوان و با کارنامه مدیریتی موفق در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته شده است.

سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل پشتیبانی و مهندسی، مدیرکل ساماندهی گلزارهای شهدا، و  همچنین عضو هیات مدیره و معاون عمران و سرمایه گذاری سازمان اموال و املاک، تعدادی از سوابق مدیریتی وی در سطح ملی می‌باشند.

در کارنامه علمی بوستان احمدی نیز مقالات متعدد پژوهشی و تالیف چندین کتاب در حوزه مطالعات شهری دیده می‌شود.

متن حکم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که هنوز جوهرش خشک نشده، برای این مدیر اهل ارومیه این بود:

سلام علیکم

نظر به تعهد و سوابق جنابعالی و به استناد ماده 9 اساسنامه به موجب این حکم به سمت عضو هیئت مدیره سازمان اموال و املاک کوثر منصوب می گردید.

امید است در این راستا با استعانت از درگاه خداوند متعال و هم‌افزایی مادی و معنوی و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود و سایر اعضاء هیئت مدیره در انجام برنامه‌ریزی مناسب، تعیین خط مشی و سیاست‌گذاری موثر، طراحی و تدوین نقشه راه در چهارچوب قوانین و مقررات موضوع موفق و موید باشید.

اینستاگرام
بخور بخور...
با دیگ سوراخ...!
و ته دیگ چرب و چیلی...!!!
و اما..... جانبازان هنوز اندر خم یک کوچه اند!!!!!!!!!!
آنهم کوچه بن بست با دیوار حاشا.....! $! $! $!!!.
...
!!!
اساس کار قاضی زاده هاشمی این است که هیچ مدیری از مدیران زحمت کشیده قبلی بنیاد در مجموعه نباشد و همه افراد منصوب از جناح خودش باشند کاری هم به صلاحیت افراد ندارد همینکه در تیمش بی آزار و هماهنگ در خدمت باشند ، کافی است . بنیاد و مجموعه های اقتصادی را پاک از عناصر مزاحم می خواهند تا با خیال راحت به خدمت در جهت منافع خاص مشغول باشند . حتی بانک دی را بعد از بیمه دی و سایر مجموعه ها پاک کردند و مزاحم ها را کنار گذاشتند . حالا هم املاک کوثر .
... انگار غیر از خودشان وباندشان را موجه نمی دانند . بالاخره فعالیتهای انتخاباتی خرج داره .
سلام
هر مدیری خراب می کنه خرابتر از گذشته چون بازخواست و تعهدی نیست پس حال برو بالا بالا بالا بالاتر از ابر هم بالاتر.
حکایت همین مدیران بنیاد شهید
هر چند وقت یکی جابجا می شود قول و تعهدات قبلی چی شد تعهد تن چند.زمین مجتمع ایثار قم قبل از دولت نهم وجود داشته با انتخاب احمدی‌نژاد سنک بنای آسایشگاه جانباران گذشته شده هنور که هنوز است افتتاح نشده
بقول مدیرکل پنج سال ماهی رسیده به دمش کی درست می شود الله اعلم. هيچ کس هم رسيدگی نمی کند.رییس بنیاد شهید. مديران ارشد بنیاد ،
استاندار و غیره
نوشداروی پس از مرگ سهراب
سلام با این خرابکاری که بوستان احمدی کرد چاره ای برای قاضی زاده نگذاشت ، بوستان احمدی رو باید کارمند شرکت تابان شهر بدانید تا کارمند بنیاد شهید.گردو های تویسرکان نمک گیر میکنه آدم رو
تازه خبر نداری برادر بوستان احمدی فارغ التحصیل جغرافیا و برنامه ریزی شهری است که هیچ ربطی به مهندسی نداره مد شده همش دروغ میگن خوب بابا مجبوری مگه خوب تو رشته علوم انسانی خوندی مگه ایرادی داره که میری همه جا میگی شهرسازی خوندم واقعا مدرک از اینا نمیخوان هرچی بگن قبوله؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi