شناسه خبر : 105348
چهارشنبه 17 آبان 1402 , 17:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا دانشگاه شاهد حواسش به راه شهدا هست؟!

هم‌زمانی خاک‌سپاری شهدای گمنام با اوج‌گرفتن قیام و اعتراضات مردم مسلمان در بحرین علیه رژیم آل خلیفه که منجر به شهادت تعدادی از معترضین در این میدان‌ شد...

فاش نیوز - دانشگاه شاهد در اقدامی تعجب‌برانگیز قصد دارد بنای یادبود انقلاب بحرین و شهدای آن را که بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه ساخته شده، تخریب کند و بجای آن طرح دیگری را به اجرا درآورد!

به گزارش رسیده، گویا دانشگاه شاهد در اقدامی عجیب قصد دارد بنای یادبود انقلاب بحرین و شهدای آن را که بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه ساخته شده است تخریب کند و بجای آن، با صرف هزینه و اسراف منابع، طرح دیگری دراندازد!

این گزارش می افزاید، سال ۱۳۹۱ با به خاکسپاری چند شهید گمنام‌ در دانشگاه شاهد، بر سر مزار این شهدا نمادی طراحی و اجرا گردید که شبیه نماد میدان التحریر(لوءلوء) بحرین بود.

هم‌زمانی خاک‌سپاری شهدای گمنام با اوج‌گرفتن قیام و اعتراضات مردم مسلمان در بحرین علیه رژیم آل خلیفه که منجر به شهادت تعدادی از معترضین در این میدان‌ شد، حکام خودفروخته و سرکوب‌گر بحرین نماد میدان التحریر بحرین را تخریب کردند تا آثاری از اعتراضات و سرکوب مردم بحرین باقی نماند.

لذا برای حفظ نماد مقاومت و شهادت، مشابه نماد میدان تحریر، در محل مزار شهدای گمنام دانشگاه شاهد طرحی تهیه و اجرا گردید.
 

گفته می شود، اخیرا ریاست دانشگاه شاهد بر اساس فراخوان ذیل، تصمیم دارد نماد یادمان شهدای گمنام دانشگاه را تخریب کند.

از همه بدتر این که گفته می شود این اقدام قرار است با تصور این که در آینده  احتمال برقراری رابطه میان کشورمان با حکومت دل‌داده‌ی اسرائیل آل خلیفه برقرار گردد انجام می گیرد که این خود عذر بدتر از گناه است؛ و مگر حکومت بحرین با این همه خوش‌رقصی‌اش برای رژیم زن و کودک‌کش صهیونیستی چه محلی از اعراب دارد که دانشگاهی مثل دانشگاه شاهد با افتخار نشانداری شهدا بخواهد برای آن هزینه‌ی حیثیتی و مال کند؟!

آقای دکتر قاضی زاده، موضوع تخریب نماد مقاومت و شهادت، بخصوص در شرائط فعلی که جبهه مقاومت نیاز به تقویت دارد، آن هم در دانشگاهی که نام شاهد را بر تارک خود دارد و وابسته به بنیاد شهید است، جای نگرانی، بازنگری و تجدید نظر اساسی دارد.

پیشنهاد می شود: بجای تخریب، یک فعالیت اساسی جهت ترمیم اشکالات و رنگ‍‌‌آمیزی و تکمیل محوطه‌سازی آن صورت بگیرد؛ و از تخریب این نماد مقاومت و شهادت جلوگیری شود.

اینستاگرام
هیس . هیچی نگو . الان دکتر جدیده میاد قرص الانزاپین هول می ده توی حلقمون میگه توهم دارید به همه چی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi