شناسه خبر : 105555
سه شنبه 23 آبان 1402 , 13:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امکان ارائه خدمات الکترونیکی برای ایثارگران قزوین فراهم شد

فاش نیوز - معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سامانه "ایثار من"می‌توانند خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

امکان ارائه خدمات الکترونیکی برای ایثارگران قزوین فراهم شد

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدرضا شکوهی گفت: اکنون پنجره واحد خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سامانه "ایثار من" در دسترس خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و این عزیزان می‌توانند برای دریافت خدمات الکترونیک با مراجعه به آدرس my.isaar.ir اقدام کنند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بعد از ورود به سامانه، با وارد کردن کد ملی، رمز عبور و دریافت کد اعتبارسنجی به شماره موبایلی که به بنیاد اعلام کرده‌اند، می‌توانند به صفحه اصلی سامانه ایثار من وارد شوند و درخواست خدمت مورد نظر خود را ثبت کنند.

وی عنوان کرد: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دسترسی آسان به خدمات بنیاد، عدم مراجعه حضوری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه دریافت خدمات از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

این مسئول بیان کرد: خدمات الکترونیکی در دسته‌بندی خدمات عمومی، تسهیلات و خدمات رفاهی، خدمات‌درمانی، خدمات مسکن، اشتغال، امور حقوقی و قضایی، مشاوره و مددکاری و حقوق و معیشت درج شده‌ است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi