شناسه خبر : 105675
شنبه 27 آبان 1402 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیر گلفام: خانواده شهدا الگوی بی‌بدیل ایثار و مقاومت هستند

فاش نیوز - جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با خانواده معظم شهید محمدحسن کرامتی منش گفت: خداوند متعال شهیدان را ستاره‌های آسمان ولایت برای شناخت راه از بی‌راه‌ها و خانواده‌های معظم شهدا را مفاخر و الگوی بی‌بدیل ایثار و مقاومت قرار داده است.

کد خبر: ۶۳۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 18November 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ ستاد «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در جمع خانواده معظم شهید سرافراز کرامتی‌منش از کارکنان قهرمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در اولین روزهای تهاجم ارتش بعثی پس از مقاومت جانانه مجروح و به اسارت دشمن درآمده بود، اظهار داشت: خداوند متعال شهیدان را ستاره‌های آسمان ولایت برای شناخت راه از بی‌راه‌ها و خانواده‌های معظم شهدا را مفاخر و الگوی بی‌بدیل ایثار و مقاومت قرار داده است. این خانواده‌های گرامی، در دوران غربت و مظلومیت این سرزمین و نظام مقدس، پاره‌های تن خود را برای رضای خداوند متعال و در لبیک به ندای امام امت و ولی‌فقیه زمان خویش، بی‌هیچ تکلفی و با اخلاص به میدان‌های نبرد و کارزار فرستادند تا پیروزی، امنیت و سربلندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورند.

امیر گلفام: خانواده شهدا الگوی بی‌بدیل ایثار و مقاومت هستند/ مردم فلسطین پیروز میدان خواهند شد

امیر گلفام ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، تمام دنیای مادی با هم، هم‌پیمان شدند و با تمام قساوت به ملتی هجوم آوردند که تازه آزادی خود را از یوغ استعمار و استبداد به دست آورده بود، چرا که می‌ترسیدند این ندای حق و آزادی به گوش آزادی‌خواهان جهان برسد و انقلاب اسلامی الگویی برای رسیدن بشریت به اهداف الهی و رشد انسانیت شود.

وی گفت: همه یادشان هست وقتی دشمن با تمام توان، مدارس، بیمارستان‌ها، منازل و... را بمباران می‌کرد. چه کودکان و نوجوانانی که به شهادت رسیدند، آنان تصور می‌کردند با این اقدامات نهال نوپای انقلاب را خواهند خشکاند، اما پیروزی را حضرت حق برای مظلومان ضمانت کرده، این کشور و ملت با ایثار‌ها به ظفر و قله‌های سعادت رسید.

انشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وقتی صحنه‌های دلخراش این روز‌های غزه را می‌بینیم که چگونه رژیم منحوس صهیونیستی با خوی وحشی‌گری خود زنان و کودکان بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشد، آن خاطرات روز‌های دفاع مقدس در خاطر ما زنده می‌شود، آن روز‌ها هم دشمن فکر می‌کرد با جنایت‌های خود علیه یک ملت آزاده، شرف و عزت آنان را می‌تواند لگدمال کند، اما ایستادگی مردم در برابر باطل، پیروزی خون بر شمشیر را برای همگان به نمایش گذاشت و همه فهمیدند که شهادت عزت ابدی است.

وی بیان داشت: امروز هم مستند به وعده‌های الهی حتما ملت مظلوم فلسطین که روح انقلاب اسلامی در آن‌ها نهادینه شده پیروز این میدان است و تاریخ بزرگترین شاهد و گواه مقاومت اسلامی خواهد بود.

امیر گلفام با قدردانی از فعالیت‌های جهادگونه فرزند والامقام این شهید بزرگوار در ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین هدایت و راهبری نخبگان ایثارگر بمنظور اجرایی شدن جهاد امید آفرینی با استفاده از ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح، این سیره خانواده معظم شهدا را موهبتی الهی برای جامعه دانست. 

در ادامه این برنامه قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد عادلی با تلاوت زیبای آیاتی از کلام الله مجید، فضای محفل را نورانی‌تر کردند.

در پایان این دیدار صمیمانه با اهدای لوح از صبر و استقامت این خانواده معظم تجلیل به عمل آمد.

امیر گلفام: خانواده شهدا الگوی بی‌بدیل ایثار و مقاومت هستند/ مردم فلسطین پیروز میدان خواهند شد

شهید سرافراز کرامتی منش از کارکنان ارتش حزب الله در سال ۱۳۲۴ دیده به جهان گشود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق، در جبهه‌ها حاضر شد و بعد از رشادت‌های فراوان و در حالی که مجروح بود در سن ۳۵سالگی به اسارت دشمن درآمد. در همان دوران بر اثر شکنجه‌ها در زندان‌های رژیم بعث و صدمات دو چشم، گوش ها، پای راست، فک و دهان، مغز و اعصاب، به افتخار جانبازی ۷۰ درصد نایل شد. وی پس از گذشت ۱۰سال از اسارت (۳۶۲۲روز) در سال ۱۳۶۹ به میهن بازگشت.

امیر گلفام: خانواده شهدا الگوی بی‌بدیل ایثار و مقاومت هستند/ مردم فلسطین پیروز میدان خواهند شد

اما دوری از همرزمان شهیدش برای او سخت بود تا سرانجام این جانباز و آزاده سرافراز در سال ۱۳۸۳ پس از تحمل درد و رنج‌های جسمی در حالی که ۲۸کیلو بیشتر وزن نداشت، شهد شیرین شهادت را نوشید و به یاران شهیدش پیوست. پیکر مطهر این ارتشی شجاع در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) آرمید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi