شناسه خبر : 105824
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید بارانی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید بارانی دیدار و گفتگو کرد.
 
دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید بارانی
به گزارش ایثار، مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به منظور تکریم و اجرای طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، قبل از نماز مغرب و عشا با حضور در منزل شهید والامقام مجید بارانی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.
محمد ناظری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هدف از این دیدار را تجلیل از مقام والای خانواده‌های معزز شهدا و قدردانی از صبر، ایثار و از خودگذشتگی آنان عنوان کرد و گفت: خون شهدای گرانقدر ضامن و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است. 
وی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک سعادت بزرگ دانست و افزود: خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمت به ایثارگران و تکریم این عزیزان اهتمام ویژه‌ای دارند.
شهید والامقام مجید بارانی در سال ۸۳، هنگام خدمت در کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان در اجرای طرح امنیت و ماموریت دستگیری یک شرور سابقه دار و مسلح در منطقه «بخشان» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و این جانباز گرانقدر که ۱۶ سال به صورت نباتی در سختی و مشقت در بستر بیماری به سر می‌برد در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ به یاران شهیدش پیوست.  
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi