شناسه خبر : 105885
شنبه 04 آذر 1402 , 07:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع آخر با شهید مدافع وطن« ابراهیمی» در بیرجند

وداع آخر با شهید مدافع وطن/ بیرجندی‌ها «امیرحسین ابراهیمی» را در آغوش گرفتند + تصویر

فاش نیوز - کهف الشهدای بیرجند امشب میعادگاه حضور مردمی بود که با چشمانی گریان و قلب‌هایی مملو از عشق و ارادت «امیرحسین ابراهیمی» شهید مدافع وطن را در آغوش گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در آستانه ایام فاطمیه بار دیگر خراسان جنوبی و شهر بیرجند به عطر شهید والامقام دیگری از مدافعان وطن مزین شد و حال و هوای کربلایی گرفت.

امشب و درنخستین شب دهه فاطمیه پدر، مادر، خواهران و مردم شهیدپرور بیرجند با «امیرحسین ابراهیمی» شهید مدافع امنیت از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی سربیشه در کهف الشهدای این شهر وداع کردند.

استوری خواهر شهید دردناک و جانکاه بود، او مردم را به جشن دامادی «امیرحسین» دعوت کرده است، خواهری که 3 ماه در کنار برادر لحظاتی سخت را به نظاره نشسته بود تا بار دیگر خنده‌های وی را ببیند.

خواهر شهید نوشت: امیر میدونی به دلم چی گذشته؟ امیر جونم تک تکه لحظه ها ثبت شده تو ذهنم، هر روز دست تو دست بودیم یادته، حالا چی ؟ حالا دستاتو ندارم، من که می‌خواستم دوباره بزرگت کنم، کجا رفتی؟ چطور با توخداحافظی کنم عشق خواهر.

استواریکم «امیرحسین ابراهیمی» هشتم شهریورماه امسال در حال اجرای ماموریت و مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (شوتی‌ها) در محل پلیس راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما و روز چهارشنبه اول آذرماه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید ابراهیمی فردا شنبه، چهارم آذرماه ساعت هشت صبح از محل هیئت ابوالفضلی بیرجند تشییع و در گلزار شهدای بیرجند آرام می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، امشب در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر مسئولان خراسان جنوبی و فرماندهان نظامی، انتظامی و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

انتهای پیا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi