شناسه خبر : 106025
دوشنبه 06 آذر 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودروی شهید فخری‌زاده رونمایی می‌شود

فاش نیوز - چهارمین همایش ادبی «فخر ایران» همراه با آیین رونمایی از خودروی شهید فخری‌زاده در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 27November 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چهارمین همایش ادبی فخر ایران با شعار «کابوس صهیون، فخر ایران است» همراه با آیین رونمایی از خودروی شهید فخری‌زاده همزمان با سومین سالگرد شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور شهید «محسن فخری‌زاده» با حضور شاعران و ادیبان برجسته کشور، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده محترم شهید فخری‌زاده و خانواده‌های معظم شهدای هسته‌ای، نمایندگان جنبش‌های مقاومتی، سفرای کشور‌های اسلامی و فعالان حوزه فلسطین و... برگزار می‌شود.

این مراسم با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ستاد بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین برگزار می‌شود.

در این مراسم از خودروی این شهید والامقام در حادثه تروریستی آبسرد دماوند نیز رونمایی خواهد شد. رونمایی از مجموعه اشعار «فخر ایران ۲» به کوشش شاعر و پژوهشگر شعر آیینی «محمدمهدی عبداللهی» و قطعه خواننده «میلاد هارونی» برای شهید فخری‌زاده از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

در این مراسم شاعران برجسته شعر مقاومت، اشعارشان را برای شهید فخری‌زاده و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی قرائت خواهند کرد.

خودروی شهید فخری‌زاده رونمایی می‌شود

این همایش چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، مرکز همایش‌های بین‌المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده و حضور برای همه علاقه‌مندان ادبیات و هنر مقاومت آزاد است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi