شناسه خبر : 106068
سه شنبه 07 آذر 1402 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخن شهید: طبق وعده الهی اسلام همیشه بلند آوازه خواهد بود

فاش نیوز - شهید «رجبعلی علمی نیک» در باب شهادت می‌گوید: با شهید شدن ۵ نفر، ۱۰ نفر، ۱۰۰ نفر، هزاران نفر یا حتی میلیون‌ها نفر، اسلام از بین نمی‌رود، بلکه اسلام طبق وعده الهی همیشه بلند آوازه خواهد بود.

کد خبر: ۶۳۳۴۷۷

تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 28November 2023
 

طبق وعده الهی اسلام همیشه بلند آوازه خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «رجبعلی علمی نیک» در ۱۰ مرداد سال ۱۳۲۵ در روستای تابیه از توابع شهرستان نقده متولد و سرانجام در مصاف با گروهک ضدانقلاب در ۴ تیر سال ۵۹ ۱۳ در منطقه اشنویه سه راهی نلیوان به شهادت رسید.

این شهید والامقام که فرمانده وقت سپاه شهرستان نقده بود در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای این شهرستان طی سخنانی در باب شهادت گفته بود: «با شهید شدن ۵ نفر، ۱۰ نفر، ۱۰۰ نفر، هزاران نفر یا حتی میلیون‌ها نفر، اسلام از بین نمی‌رود، بلکه اسلام طبق وعده الهی همیشه بلند آوازه خواهد بود، همیشه در اعتلاء و در روشنایی و درخشش خواهد بود. زمانی که فردی شهید می‌شود خون مطهرش زمین را گلگون می‌کند و خاک به‌خاطر این که او را در خود جای داده افتخار می‌کند.

نباید تصور کنیم وقتی برادران و فرزندان ما شهید می‌شوند و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند، جای آن‌ها خالی است. این حرف در منطق ما نیست و این حرف منحرفینی است که می‌خواهند بدینوسیله ما را در ادامه راه این عزیزان مایوس کنند.

بر ما لازم است مقام و مرتبت شهید را حفظ کنیم».

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi