شناسه خبر : 106195
شنبه 11 آذر 1402 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به بستان‌آباد

سفر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به بستان‌آباد

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی که در طول دو ماه گذشته به شهرستان‌های مراغه، بناب، شبستر، مرند، آذرشهر، میانه، اهر، هشترود، جلفا و عجب‌شیر سفر داشته، برای انجام یازدهمین سفر کاریِ شهرستانی خود و نظارت میدانی و رسیدگی به ایثارگران بستان‌آباد مهمان این شهرستان بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، «علی‌اکبر سلمانی» پس از آن که در بدو ورود به بستان‌آباد توسط «ابراهیم محمدحسینی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت، از بخش های مختلف اداری بنیاد بستان آباد دیدن کرد و قبل از آغاز جلسۀ ارزیابی عملکرد شهرستان، وقتی از درخواست ایثارگرانِ مراجعه‌کننده به اداره، برای دیدار با او مطلع شد، با آنان در فضایی صمیمی ملاقات و به مشکلات مطرح شده رسیدگی کرد.
نخستین جلسۀ رسمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در سفر به بستان‌آباد، نشست ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بود. در این جلسه محمدحسینی، رئیس این بنیاد به طرح مشکلات و ارائۀ گزارش عملکرد بخش‌های مختلف ادارۀ تحت مدیریتش پرداخت.
سلمانی، سپس در جلسۀ گفت‌و‌شنود صمیمی با پرسنل شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران بستان آباد شرکت کرد. او در این جلسه با توضیحات و گزارش تک‌تک پرسنل شاغل به خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران بستان‌آباد، از جزئیات فعالیت‌ها و اقدامات بخش‌های مختلف این اداره و همچنین مشکلات شخصی همکاران آگاه شد. در این جلسه «رحمان اصلی‌زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی نیز در سخنان جداگانه ای به ارائه نتایج نظارت ستادی پرداخته و راهکارهای برون رفت از مشکلات را بیان کردند و در پایان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن جمع‌بندی مباحث، رهنمودها و پیشنهادهایی را برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران بستان‌آباد مطرح ساخت. 
زیارت گلزار شهدای وادی رحمت بستان آباد برنامۀ بعدی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سفر به این شهرستان بود. سلمانی در این برنامه ضمن زیارت مزار 15 شهید آرمیده در این گلزار و ادای احترام به مقام شامخ آنان، جزئیات طرح ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت بستان آباد را از نزدیک مورد پیگیری قرار داد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ادامه به ترتیب به دیدار حجت الاسلام والمسلمین «عبدالغفار غفاری» امام جمعه و «علیرضا توری» فرماندار بستان‌آباد رفت و در این دیدارهای جداگانه، در زمینۀ راه‌های خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به ایثارگران شهرستان بحث‌ و تبادل‌نظر کرد.
روستای بنه کهل، مقصد بعدی سلمانی در سفر به بستان آباد بود؛ جایی که در آن به اتفاق «علیرضا توری» فرماندار شهرستان، همسر بزرگوار و فرزندان گرانقدر شهید والامقام «حسن هاتف» را مورد ملاقات و تکریم قرار داد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حالی که توسط فرماندار بستان آباد همراهی می شد، از روستای بنه کهل عازم شهر تیکمه داش شد و در آنجا از حاجیه خانم «لطیفه طلوع» مادر بزرگوار شهید والامقام «نریمان امیری» عیادت کرد.
سلمانی در دو ملاقات مورد اشاره، نشان دومین کنگره ملی بزرگداشت مقام 10هزار شهید آذربایجان شرقی و همچنین لوح تقدیر را به پاس صبوری و استقامت دیدارشوندگان به ایشان اهدا کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در واپسین برنامۀ سفرش، از طرح ساماندهی گلزار شهدای تیکمه داش بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت اجرای این پروژه قرار گرفت. در این بازدید که علاوه بر فرماندار بستان آباد، «وحید قانع اهری» شهردار تیکمه داش هم حضور داشت، اعلام شد که برای ساماندهی گلزار شهدای تیکمه داش که هم اکنون 40درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد شد، نزدیک به 10 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری این شهر اختصاص یافته است.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بعد از این بازدید تیکمه داش بستان‌آباد را به مقصد تبریز ترک کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi