شناسه خبر : 106250
یکشنبه 12 آذر 1402 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «بهمنی‌نژاد» آسمانی شد

پدر شهیدان «بهمنی‌نژاد» آسمانی شد

فاش نیوز - گلستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر سه شهید دوران هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت، افزود: آیین تشییع پدر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدعلی طالع‌زاری صبح امروز یک شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پدر شهیدان هادی، نعمت الله و حجت الله بهمنی‌نژاد روز گذشته دارفانی را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت، اظهار کرد: آیین تشییع پدر شهیدان روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه، ساعت ۹ صبح در گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین تشییع این شخصیت وارسته انقلاب که در محله «گرگان جدید» و در حوالی مسجد قائم (عج) مرکز استان گلستان سکونت دارند، از حسینیه عاشقان ثارالله گرگان آغاز می‌شود، ادامه داد: پیکر ایشان با دستان مردم دارالمؤمنین گرگان به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان منتقل و در آنجا آرام می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه هر سه فرزند شهید این پدر بزرگوار بسیجی بودند، افزود: شهید هادی در زمستان سال ۱۳۶۰، شهید نعمت الله زمستان ۱۳۶۵ و شهید حجت الله زمستان ۱۳۶۶ در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با تأکید بر اینکه آیین یادبود «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» روز دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعاً مردم ولایتمدار استان گلستان با حضور پرشور خود، یاد و خاطره ایثارگری‌های فرزندان شهید و این پدر بزرگوار را گرامی خواهند داشت.

پدر شهیدان «بهمنی‌نژاد» آسمانی شد

در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «بهمنی‌نژاد»، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور» پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

خانواده محترم شهیدان گرانقدر بهمنی‌نژاد

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر شهیدان والامقام «حجت‌اله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi