شناسه خبر : 106353
چهارشنبه 15 آذر 1402 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هوای آبروی بنیاد را داشته باشید!

فاش نیوز - جناب آقای قاضی‌زاده هاشمی، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، می دانید جامعه‌ی زیز نظر شما چه از لحاظ سنی و چه از لحاظ مجروحیت و معلولیت دچار عارضه هستند و برای کارهای کوچک اداری(دریافت فیش حقوقی، معرفی‌نامه،.......‌‌) نمی توانند مراجعه داشته باشند.

چرا پس از ۵ الی۶ماه هنوز سایت الکترونیکی به روال قبل بازنگشته؟

سایت یا اپلیکیشن ایثار من هم هیچگاه در دسترس نیست. اصلا برای نظام و خصوصاً بنیاد، چهره‌ی خوبی ندارد که هنوز پس از این‌همه مدت، تسلیم محض هکرها شده و نتوانسته به روال عادی قبل برگردد. یا شاید هم این موضوع در مدیریت حضرتعالی مهم نیست و در اولویت کاری شما نمی باشد!

و لذا به اعتقاد بنده، برای حفظ آبروی سازمانی به این وسعت و رفاه جانبازان باید هرچه سریعتر، به وضعیت قبلی خود بازگردد.

و من الله التوفیق

|| جانباز شیمیایی سردشت

 

 

اینستاگرام
برادر من اخوی ، بنده یک مورد مثال می‌زنم شما خودتان مقایسه کنید.
چند هکر که نامش را دشمن گذاشتند از راه دور ، به سرورهای بنیاد حمله کردند و در حالی که برای پیش بینی چنین روزهایی و امنیت این اطلاعات و دیتاها ، مبالغ زیادی از سوی بنیاد به شرکتهای بزرگ فناوری هزینه شده بود ، اما تمام این اطلاعات جامع ایثارگران کل کشور، در یک لحظه به هوا رفت و هنوز سر جایش قرار نگرفته.
حال ببینید درهمین سایت اطلاع رسانی فاش نیوز ، شامل یک دفتر ساده با چند عدد کامپیوتر و میز و صندلی فارغ از پیش بینی سرقت اطلاعات سرورهای خود و عدم سرمایه گذاری کلان ، عده ای در روز روشن به این دفتر حمله فیزیکی کرده و به سیستم دستبرد زدند و یا زمانی که سیستم های دفترشان را دزدیدند ، این سایتی که هرگز برای چنین روزهایی چنین پیش بینی نداشت ، اما حتی برای یک روز نه ، شما بگو یک ساعت ، فعالیت این سایت مختل و متوقف نشد ، حتی در همان روز خارج از ساعات اداری نیز ، به انتشار اخبار خود مبادرت می‌کرد و می کند.
حالا با این مثالی که بنده زدم دیگران یاد بگیرند ، چگونه باید هوای خود را داشته باشد یا هر سایتی ، چگونه باید حافظ آبرو و منابع دیتای خود باشد!
صفحه اصلی سایت باز شده!!!
اما درخواست های مهم مبهم شده اند!!!
هنوز اندر خم یک کوچه اند...!!!
کوچه بن بست!!!!!
البته برای ایثارگران،،، وگرنه کارکنان محترم و بسیار زحمتکش بنیاد هیچ مشکلی ندارند.
میریم بنیاد،، نمیزارن داخل بشیم!!!
میگن مأمور و معذور!!!
فقط حقوق، بابت این کار میگیرن!
از داخل هم که بی خبریم!
تماس هم که میگیریم یا پاسخگو نیستند!
یا اینکه پاس میدن به دیگران.....و... هیچکس پاسخگو نیست!
اگر شهدا بودند اکثر سران و مدیران و مسئولین را محاکمه و مجازات می‌کردند.
و...
سلام برادر جانباز اینم خدعه خودشونه چراکه اینان نه ایمانی به خدا ونه اعتقادی به روز رستاخیز دارند لیکن ما که می‌دانیم خالق همه هستی هست وبه مخلوقاتش خصوصا آدم، هموطن معلول
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi