شناسه خبر : 106526
دوشنبه 20 آذر 1402 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نام شهید سلیمانی، عامل برکت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در لبنان

فاش نیوز - یک فعال فرهنگی و اجتماعی از لبنان گفت: شهید قاسم سلیمانی همه امت و همه محور را دوست داشتند،‌ لذا باید نام شهید سلیمانی نه تنها در شعارها بلکه به صورت عملی احیا بشود.

نام شهید سلیمانی، عامل برکت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در لبنان

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، زهرا قبیسی فعال فرهنگی و اجتماعی از لبنان، شب گذشته در برنامه به افق فلسطین، با اشاره به فعالیت های جهادی مضیف شهید سلیمانی گفت: امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای به ما یاد داد که فعالان بین المللی باشیم و به فکر امت باشیم. نباید فقط به فکر خودمان باشیم، چون امام مهدی(عج) هم که ظهور کنند برای نجات همه اقدام می‌کنند. در مضیف شهید قاسم سلیمانی ما فعالیت‌های اجتماعی داریم، ایتام را اطعام می‌کنیم، اگر مشکلات دارویی باشد،‌ دارو تامین می‌کنیم. کارگاه‌های تبیین آموزشی و فرهنگی داریم. 

این فعال فرهنگی و اجتماعی لبنان ادامه داد: در یمن هم برنامه‌های خاصی برای ملت یمن و مردم مستضعف آنجا انجام می‌شود، هر هفته دو بار از طریق رادیو برای مردم یمن صحبت می‌کنم. همه این‌ها در چارچوب مضیف شهید سلیمانی صورت می‌گیرد. شهید قاسم سلیمانی همه امت و همه محور را دوست داشتند،‌ لذا باید نام شهید سلیمانی نه تنها در شعارها بلکه به صورت عملی احیا بشود. 

 قبیسی ادامه داد: یکی از اهداف ما یاری رساندن به سید حسن نصرالله است و می‌خواهیم اعلام کنیم در همه مسائل از اقدامات بهداشتی در دوره کرونا تا کمک‌رسانی به مردم در جریان حوادثی مثل انفجار در بندر بیروت و همچنین در جنگ نرم در کنار او هستیم.

او در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مضیف شهید سلیمانی نیز خاطر نشان کرد: سخنی را رهبر انقلاب فرمودند که شما آتش به اختیار هستید و جوانان باید کارها و فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند. برخی‌ها منتظر می‌مانند تا به آن ها تکلیفی داده شود اما در این زمان و در این عصر تکلیف ما این هست که اقدام کنیم و منتظر کمک‌های مالی نباشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi