شناسه خبر : 106663
چهارشنبه 22 آذر 1402 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسانه ملی ۱۷۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است

فاش نیوز - محمدرضا فاتح با بیان این که در رسانه ملی ۱۷۷ شهید وجود دارد، گفت: این شهدا کارمندان سازمان صدا و سیما بودند و در عرصه‌های مختلف به شهادت رسیدند. شهدای ما از ابتدای انقلاب اسلامی، دوران ترور، شهدای منا، شهدای مدافع حرم و.. هستند.

کد خبر: ۶۳۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 13December 2023
 

رسانه ملی ۱۷۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدرضا فاتح در گفت‌وگو با برنامه «روی موج مقاومت» با اشاره به هفته بزرگداشت شهدای رسانه ملی اظهار داشت: رسانه ملی در آستانه سالروز غمبار سانحه سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ است؛ در این سانحه هوایی که حدود ۳۱ نفر از همکاران بسیار ارزشمند خودش را در یک سانحه هوایی که برای روایتگری توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی عازم رزمایش عاشقان ولایت به منطقه جنوب کشور بودند، به شهادت رسیدند.

وی افزود: هرساله در ۱۵ آذر ماه مراسمی برای پاسدارشت این شهدا برگزار می‌شد و در سازمان صدا و سیما به یاد این عزیزان بودیم. امسال با تدبیر مدیر امور ایثارگران و اتاق فکری که تشکیل شد، قرار بر این شد تا هفته‌ای را تحت عنوان شهدای رسانه ملی نام گذاری کنیم و هر روز را با عنوانی نام گذاری کنیم.

فاتح در این مصاحبه اظهار کرد: رسانه ملی از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همراه مردم کشور بوده و در تمام عرصه‌ها همکارانش حضور داشته و به نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید تقدیم کردند.

وی با بیان این که در رسانه ملی ۱۷۷ شهید وجود دارد، تصریح کرد: این شهدا کارمندان سازمان صدا و سیما بودند و در عرصه‌های مختلف به شهادت رسیدند. شهدای ما از ابتدای انقلاب اسلامی، دوران ترور، دوران دفاع مقدس، واقعه جمعه خونین مکه، شهدای منا، شهدای مدافع حرم، شهدای مقاومت و شهدای وحدت هستند.

فاتح افزود: رسانه ملی افتخار دارد در تمام عرصه‌ها شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و ما بر این شدیم تا بتوانیم این حضور همکاران رسانه ملی در تمام عرصه‌ها را با نام گذاری یک هفته، برای این عزیزان مراسم یادبودی بگیریم با این هدف که همکاران ما بدانند اگر در پشت میکروفونی نشسته اند، اگر دوربینی بر دوش دارند و در مراسم‌ها حضور دارند و اگر پشت میزی نشسته اند، یک زمانی یکم شهیدی پشت این میز نشسته و باید با آرمان‌ها و اهداف آن شهید آشنا باشند و به فراموشی نسپرند.

وی تاکید کرد: تمام مشاغل سازمانی ما افرادی بودند که از خود ایثار و از خودگذشتگی را نشان دادند و در این مکان‌ها حضور پیدا کردند برای رسالت اصلی خودشان که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطب است و جان خودشان را فدا کردند.

منبع: رادیو مقاومت

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi