شناسه خبر : 106813
شنبه 02 دي 1402 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به نام ایثارگران به کام دیگران

بانک دی در کار ما کارشکنی می کند

فاش نیوز - سلام و ارادت؛ مهدی مرتضایی هستم فرزند جانباز۲۵درصد؛

از طرف صندوق کارآفرینی و اشتغال بنیاد به بانک دی معرفی شدم برای دریافت وام اشتغال. حدود ۶ ماه هست درگیر جمع‌آوری مدارک و مستندات برای بانک دی شدم ولی هیچ اقدامی نمی کنند.
به هیچ فرزند جانبازی وام پرداخت نمی کنند و فقط سنگ‌اندازی می کنند؛
در صورتی که اصل این پول برای صندوق توسعه ملی می باشد و فقط بانک دی به عنوان بانک عامل باید ضمانت بگیرد.
یعنی پول از صندوق توسعه ملی به اسم پرداخت وام ایثارگران گرفته اند، ولی هیچ پرداختی نداشته اند و تمام معرفی شده های طرح های کارآفرینی را رد صلاحیت می کنند که پرداختی انجام ندهد.
 
|| مهدی مرتضایی(فرزند جانباز۲۵درصد)
اینستاگرام
در پاسخ به حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی/ مدیران بانک ها و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بخشنامه بانک مرکزی را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند چرا؟
بانک و بیمه دی را مسئولان نالایق بنیاد بر گردن ایثارگران نهادند و چون هر دو ورشکسته هستند وهیچکس برایشان ارزشی قائل نمیشود
بخاطر این مخالفت میکنند تا خودشان بالا بکشند
یک مشت مدیران نفوذی وارد بنیاد شدن تا آرمان شهدا وایثارگران را ازبین ببرند که موفق هم شدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi