شناسه خبر : 106868
یکشنبه 03 دي 1402 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعطای ۲۰میلیون تومان بلاعوض برای مناسب‌سازی خانه‌ معلولان

فاش نیوز - رئیس دبیرخانه پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور اعلام کرد: برای مناسب‌سازی خانه‌های افراد دارای معلولیت اکنون ۲۰میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود که ممکن است این مبلغ افزایش یابد.
غلامرضا رضایی‌فر با بیان اینکه مردم می‌توانند مشکل مناسب‌سازی منزل خود را با سامانه معبر مطرح کنند و این مورد در سامانه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، به ایرنا گفت: تمام شهروندان در صورت داشتن مشکل مناسب‌سازی می‌توانند به سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ پیامک ارسال کنند.
رضایی‌فر با بیان اینکه سامانه معبر سامانه خوبی است اما تاکنون از ظرفیت آن خوب استفاده نشده است، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه معبر، فردی که در خانه‌اش مشکل جسمی دارد و خانه‌اش دسترس‌پذیری ندارد، به ما معرفی کنند و ما از طریق واحدهای مربوطه ۲۰میلیون تومان بلاعوض می‌پردازیم و سعی می‌شود برای مناسب‌سازی آن خانه اقدام شود.
وی ادامه داد: برای مناسب‌سازی و تغییرات سرویس بهداشتی و تردد به حیاط یا آشپزخانه، کمک می‌کنیم و مشاوره می‌دهیم. اگر مناسب‌سازی مربوط به محل زندگی آنها باشد، ما با شهرداری و اگر مربوط به محل کار باشد با دستگاه مربوطه هماهنگ می‌کنیم.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi