شناسه خبر : 107066
یکشنبه 10 دي 1402 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تکریم مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور برگزار شد

فاش نیوز - مراسم تکریم مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور باحضور مادران شهدا، به مناسبت ولادت با سر سعادت حضرت زهرا(س) امروز شنبه نهم دی ماه در تالار متین برگزار شد.
 
مراسم تکریم مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور برگزار شد
به گزارش «ایثار»، به مناسبت ولادت با سر سعادت حضرت زهرا(س) مراسم تکریم مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور باحضور سیدرمضان موسوی‌مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه، علیرضا افتخاری استاندار تهران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ و مادران شهدا، ظهر امروز شنبه نهم دی ماه در تالار متین برگزار شد.
 اصحاب کریمی ضمن خیرمقدم و آرزو سلامتی برای همه مادران شهدا به مادران شهدا، گفت: ما قدردانی و سپاس گذاری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران شهدا را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم.
کریمی در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: افتخار می کنیم که در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران نوکری خانواده‌های معظم شهدا را انجام بدهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت:  قدردانی و سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران شهدا را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و با تمام وجود قدردان صبر و ایثار این قشر معزز هستیم.
سردار علی فضلی پس از احوالپرسی گرم با مادران شهدا در صحبت‌های کوتاهی از حضور در این مراسم ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: با مادر شهید صبوری راهیان نور را توسعه دادیم و نزدیک به هفت میلیون نفر به کربلای ایران مشرف شدند. مادر شهید احمدی روشن در این جمع حضور دارد که باعث افتخار ماست. شهید عیسی کره‌ای تنها شهید لشکر سیدالشهدا (س) در عملیات کربلای ۴ از غواصان زبده بود که مادرش در این مراسم شرکت کرده است.از همه شما مادران شهدا التماس دعا دارم و ان‌شاءالله خداوند حق شما را به گردن ما حلال بفرماید.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران  ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مادران شهدا خطاب آنها گفت که شما مادران شهدا اثبات کردید فضائل حضرت زهرا (س)  را بهتر از ما می‌دانید و خدمت رسیدم از وجود معنویات و برکات شما استفاده کنیم تا در مسیر شهدا حرکت کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم. 
در پایان این مراسم کیک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)به نیابت از همه مادران شهدا توسط مادر شهید بهروز صبوری بریده شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi