شناسه خبر : 107109
دوشنبه 11 دي 1402 , 08:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل نماینده ولی‌فقیه در بنیاد از مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور

فاش نیوز - در محفل گرامی‌داشت مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مادران شهدا خطاب به آنها گفت که شما مادران شهدا اثبات کردید فضائل حضرت زهرا (س)  را بهتر از ما می‌دانید.
 
حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل تجلیل از مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور
به گزارش ایثار، مادران شهدا شاهدان بی‌ادعایی هستند که با خدا معامله کردند و فرزندشان را برای دفاع از خاک میهن راهی جبهه‌های جنگ کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد پروردگار دارند. مقام معظم رهبری در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با معظم له به مادر ۹ شهید اشاره کردند و فرمودند: «مادرهایی بودند که مادر ۹ یا ۸ یا ۷ شهید بودند؛ این شوخی نیست، اتفاق افتاده است»  
بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همین مناسبت محفلی برای گرامی‌داشت مادران شهدا برگرار کرد که  بزرگترین داشته زندگی خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و یگانه فرزند آنها در راه خدا معامله کردند.‌ 
در محفل گرامی‌داشت مادران شهدای تک ستاره و تک فرزند ذکور، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین سیدرمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران  ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مادران شهدا خطاب به آنها گفت که شما مادران شهدا اثبات کردید فضائل حضرت زهرا (س)  را بهتر از ما می‌دانید و خدمت رسیدم از وجود معنویات و برکات شما استفاده کنیم تا در مسیر شهدا حرکت کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم. 
سردار علی فضلی، از چهره‌های نام آشنای هشت سال دفاع مقدس و از هم‌رزمان شهدا نیز در این مراسم حضور پیدا کرد و از مادران شهدا که صاحب عزت و کرامت آبرو هستند خواستار دعای مادران شهدا شدند. اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم ضمن خیرمقدم به مادران شهیدی که تک فرزندشان راهی جبهه کردند و به شهادت رسیدند دعای خیر مادران شهدا را خواستار شدند. علیرضا فخاری، استاندار تهران نیز از دیگر حاضران در این محفل نورانی بود، استاندار تهران ضمن گرامی‌داشت روز مادر و ولادت حضرت فاطمه (س) اظهارداست که اگر لیاقت داشته باشیم خاک زیر پای مادران شهدا هستیم.
مادر شهید ابوالفضل کاشی‌پور در این نشست از تنها فرزند شهیدش گفت که بعد از چند فرزندش که بعد از تولد از دنیا رفتند خدا این فرزند را به آنها داد اما  فرزندش ۱۶ ساله و دانش‌آموز راهی جبهه شد و سال ۱۳۶۲ در فکه با اصابت ترکش به شهادت رسید. مادر شهید مصطفی احمدی روشن، از شهدای هسته‌ای نیز در جمع مادران حضور داشت و  مادر شهید بهروز صبوری نماد انتظار مادران شهدای  گمنام که سال‌ها در انتظار خبری از پیکر فرزندش همانند دیگر مادران شهدای مفقود الاثر منتظر فرزندش بود در این محفل از سال‌های انتظار  دوری از فرزندش صحبت کرد و کیک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)به نیابت از همه مادران شهدا توسط مادر شهید بهروز صبوری بریده شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi