شناسه خبر : 107374
سه شنبه 19 دي 1402 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادران شهدای امنیت در یاسوج تجلیل شدند

فاش نیوز - مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویر احمد به همراه مدیران استانی به مناسبت روز مادر به دیدار خانواده شهیدان مهدی امینی مهر و سیروس درخشان مهر از شهدای امنیت رفتند.

کد خبر: ۶۴۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 08January 2024
 

مادران شهدای امنیت در یاسوج تجلیل شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید افضل حسینی» مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویر احمد، «محمد مشکینی» مشاور امور ایثارگران استانداری، حجت‌الاسلام «مردانی» دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و رئیس بنیاد شهرستان بویراحمد به مناسبت روز مادر به دیدار خانواده شهیدان «مهدی امینی مهر» و «سیروس درخشان مهر» از شهدای امنیت رفتند.

در این دیدار سید افضل حسینی با اشاره به رشادت‌های شهید امینی‌مهر اظهار داشت: این شهید والامقام تابستان امسال در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی بیان کرد: خانواده شهدا همواره پشت سر انقلاب بودند و وجود آن‌ها الگویی برای مردم است.

حسینی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: به مناسبت روز مادر هدیه‌های دکتر جهرمی سخنگوی دولت تحویل مادر شهیدان والامقام امینی‌مهر و درخشان فر شد.

این مسوول بر رفع مشکلات و تحقق مطالبات به حق خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: تاکید دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مدیرکل حوزه استاندار در دیدار خانواده شهید درخشان فر با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدای والا مقام است، گفت: این شهید عزیز از نخبگان دانشگاهی بود که به آرزویش که شهادت بود رسید.

وی بیان کرد: استاندار قلبا ارادتمند خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان است و همواره تلاش دارد که خواسته‌های این قشر محقق شود.

پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۵۶۰ مورد سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گرفته است.

خانواده این شهیدان هم از نگاه ویژه دولت سیزدهم، مسوولان استان به خصوص استاندار قدردانی کردند و آرزو کردند بتوانند همواره برای انقلاب و اسلام مثمرثمر باشند و برای دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راه خدمت به مردم آرزوی توفیق کردند.

سرهنگ دوم مهدی امینی و سرگرد سیروس درخشان فر» از نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ۲۹ تیرماه سال جاری در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi