شناسه خبر : 107410
چهارشنبه 20 دي 1402 , 23:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور داوران و مدیران رویداد در مرکز توانبخشی جانبازان مشهد

زنگ آغاز چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج نواخته شد

چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با حضور مدیران و داوران این جشنواره در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی امام خمینی (ع) آغاز شد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از ایران‌تئاتر، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» به دبیری سعید نجفیان و همت سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز (بیستم دی) از محل مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی امام خمینی(ع) مشهد مقدس فعالیت خود را پربرکت کرد تا ظهرگاه اجراهای صحنه‌ای و خیابانی‌اش را آغاز کند.

در این مراسم نمادین هنرمندان و داوران جشنواره فرهاد قائمیان، خیرالله تقیانی‌پور، جلیل فرجاد، داریوش نصیری، محمد لارتی، سعید نجفیان و جمعی دیگر از دست‌اندرکاران جشنواره در این آسایشگاه حضور پیدا کردند و به گپ‌وگفت با جانبازان، بیان خاطرات و گرفتن عکس یادگاری با آن‌ها پرداختند و با اهدای گل به جانبازان لحظاتی باعث مسرت قلب‌شان شدند.

نخستین اجرای روز اول جشنواره ظهر، امروز ساعت 15 با نمایش «ثمرگل» از شهر خواف در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد آغاز می‌شود و سپس سه نمایش دیگر در ساعت‌های 17، 18:30 و 20 به ترتیب با عناوین «لاک‌پشت‌ها زیر زمین نفس می‌کشند»، «مراسم» و «وطن و تن‌ها» اجرا می‌شود.

چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج از بیستم تا بیست‌وچهارم دی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد

 

 
منبع: ایران تئاتر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi