شناسه خبر : 108282
چهارشنبه 18 بهمن 1402 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان کنگره ۸ هزار شهید در رشت گشایش یافت

فاش نیوز - طی آیینی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دبیرخانه مشترک کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری رشت آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۶۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ - 07February 2024
 

دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان کنگره ۸۰۰۰ شهید در رشت گشایش یافت به گزارش دفاع‌پرس از رشت، طی مراسمی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دبیرخانه مشترک کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری رشت آغاز به کار کرد.

بر‌اساس، تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و ستاد دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان، فرهنگ‌سازی در جامعه، فراهم‌سازی بستر‌های لازم برای تولید آثار با محوریت ایثار و شهادت و همچنین، معرفی الگو‌های ایثار و شهادت و آشنایی افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با زندگی‌نامه ۸ هزار شهید استان در اولویت قرار دارد.

تشکیل گروه کارشناسی و استقرار دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان کنگره در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت، معرفی ۳۱ نفر از مربیان و اعضای توانمند کانون در زمینه طراحی، نقاشی، قصه‌گویی و قصه‌نویسی، شعر، داستان و تصویرسازی برای تولید حداقل ۷۲ اثر فاخر در ارتباط با شهدای والامقام استان گیلان و همچنین، مشارکت در تولید محتوا و اطلاع‌رسانی، فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی افراد و مسئولان دو مجموعه، نیز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به شمار می‌رود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi