شناسه خبر : 108772
سه شنبه 08 اسفند 1402 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید مدافع حرم: اگر رأی ندهیم، دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند

با خودمان فکر کنیم اگر هر کدام از این شهدای ما، امروز حضور داشتند، تصمیمشان در زمان انتخابات چه بود؟ آیا کمبودها باعث می‌شد که پای صندوق‌های رأی نروند و دشمن را خوشحال کنند؟ یقیناً این طور نبود.

فاش نیوز - مادر محمود تقی‌پور از شهدای مدافع حرم می‌گوید: رأی دادن احترام و ارزشی است که برای خودمان قائلیم. اگر به خودم این اجازه را ندهم که بروم پای صندوق‌های رأی، دیگران برای من تصمیم می‌گیرند.

مرضیه میرزایی مادر شهید مدافع حرم محمود تقی‌پور، با بیان اینکه چیزی عزیزتر و مهم‌تر از فرزند آدم نیست، می‌گوید: فرزند من در راه حفظ دین و کشور، جانش را فدا کرده؛ پس من هم سعی می‌کنم ادامه دهنده راهش باشم. او ادامه می‌دهد: با خودمان فکر کنیم اگر هر کدام از این شهدای ما، امروز حضور داشتند، تصمیمشان در زمان انتخابات چه بود؟ آیا کمبودها باعث می‌شد که پای صندوق‌های رأی نروند و دشمن را خوشحال کنند؟ یقیناً این طور نبود.
این مادر شهید می‌افزاید: من هم به نوبه خودم حتماً هم پای صندوق‌های رأی می‌روم و به دیگران هم توصیه می‌کنم که اگر می‌خواهند دنیایشان بهتر از قبل شود، به بهترین‌ها رأی بدهند. میرزایی با ذکر اینکه عزت و افتخارمان همیشه بهتر از قبل بوده، می‌گوید: دینمان را به خاطر شکم و دنیایمان نمی‌فروشیم؛ عزت، احترام و آبرویمان در دنیا نیز همین طور. او تأکید می‌کند: اگر اوضاع از این هم سخت‌تر باشد، ما حتماً پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت و به بهترین‌ها رأی می‌دهیم. رأی دادن احترام و ارزشی است که برای خودمان قائلیم. اگر به خودم این اجازه را ندهم که بروم پای صندوق‌های رأی و برای خودم انقدر احترام و ارزش قائل نباشم، دیگران برای من تصمیم می‌گیرند.
مادر شهید تقی‌پور در پایان می‌گوید: به کسانی رأی می‌دهم که خودم صلاح می‌دانم، خودم انتخاب می‌کنم و طبق تحقیقات خودم بهتر هستند تا به اندازه خودم در کشورم سهیم باشم.

میرزامحمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون بود که به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و عربی تسلط داشت. او که با نام جهادی «ابوقاسم» در سوریه جهاد می‌کرد، ۱۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶، همزمان با روز اربعین حسینی، در دیرالزور سوریه بر اثر برخورد با تله انفجاری به شهادت رسید. پیکر او در بهشت رضا علیه‌السلام مشهد آرام گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
والا الان هم همینطور شده که همین نماینده ها برای ما تصمیم میگیرند چه تصمیماتی!!.... کلا ایثارگران را به بازی گرفته اند خجالت هم نمیکشند انقدر فرق گذاشتن که داد همه درآمده این هم از تبدیل وضعیت نتیجه ی قانون مقطعی را هم دیدیم ،همه ناراضی ....وعده های پوچ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi