شناسه خبر : 109389
یکشنبه 05 فروردين 1403 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «جداری آبادی» به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - پدر شهیدان والامقام «یحیی و یعقوب جداری آبادی» از شهدای دوران دفاع مقدس تبریز پس از سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

پدر شهیدان «جداری آبادی» به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حاج «محمدعلی جداری آبادی»، پدر شهیدان والامقام «یحیی و یعقوب جداری آبادی» از شهدای دوران دفاع مقدس تبریز پس از سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

این پدر شهیدان که علاوه بر مفتخر بودن به مدّاحی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، پیر موذن و خادم مسجد حاج رفیع تبریز بود، ظهر امروز، دوشنبه سیزدهم فروردین، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) در ۹۰ سالگی بر اثر کهولت سن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.
 
پیکر ابوالشهیدین جداری آبادی فردا، سه‌شنبه ساعت ۱۲:۳۰ در وادی رحمت تبریز تشییع و در قطعۀ والدین شهدای این آرامستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
 
مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز همان روز از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد آیت الله گرگری واقع در خیابان دارایی سوم تبریز، نرسیده به میدان امام حسین (ع) منعقد می‌شود ضمن اینکه مراسم ترحیم، پس فردا، چهارشنبه از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در همان مسجد برگزار خواهد شد.
 
یحیی جداری آبادی متولد بیست و دوم آبان ۱۳۴۳ تبریز بود که در بیست و چهارم اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزایر مجنون به فیض شهادت نائل شد. برادرش یعقوب هم که چهار سال از او کوچک‌تر بود، در بیست و پنجم اسفند سال ۱۳۶۶ در عملیات بیت المقدس در منطقۀ ماووت به شهادت رسید. مزار مطهر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi