شناسه خبر : 109447
شنبه 11 فروردين 1403 , 17:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام بر فراز دستان مردم قزوین تشییع شد

همزمان با سالروز ضربت خوردن حضرت امام علی (ع)؛
همزمان با سالروز ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) و نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم استقبال و تشییع ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر فراز دستان مردم شهیدپرور قزوین برگزار شد.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام بر فراز دستان مردم قزوین تشییع شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز همزمان با سالروز ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) و نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم استقبال و تشییع ۲ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس بر فراز دستان مردم شهیدپرور و ولایی قزوین برگزار شد.

آغاز این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت خیابان نادری، معراج الشهدای قزوین بود.

 یکی از این شهدا ۲۹ ساله است که در عملیات خیبر در جزایر مجنون به فیض شهادت نائل آمده و دیگر شهید گرانقدر ۴۶ ساله است که در منطقه عملیاتی چنگوله و در عملیات عاشورا به شهادت رسیده و هر دو شهید بزرگوار بسیجی می‌باشند.

مراسم تدفین پیکر مطهر یکی از شهدا پس از مشایعت مردم، روز ۱۶ فروردین ساعت ۱۶ در روستای اباذر کورانه در یادمان آماده شده در سه راهی امامزاده اباذر و مسیر گردشگری که است که جزو پایگاه‌های فرهنگی این مسیر خواهد شد. سخنران این مراسم سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین می‌باشد.  

همچنین مراسم تدفین یکی دیگر از این شهدای گرانقدر روز ۱۹ فروردین در شهرستان آبیک در محل صنایع دفاعی انصارالمهدی می‌باشد.  

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi