شناسه خبر : 109453
سه شنبه 14 فروردين 1403 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت ۲ پلیس مرزبانی در میرجاوه و خاش

سروان نجاتی‌نیا، سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی ...

فاش نیوز - «محمد مهدی نجاتی‌نیا» در منطقه مرزی میرجاوه و «محمد ذخیره» مامور یگان تکاوری انتظامی خاش در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
 

به گزارش خبرگزاری کیهان، مرزبانی سیستان و بلوچستان، ساعت یک بامداد روز دوشنبه 6 فروردین‌ماه، در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آن سوی مرزهای مشترک با کشور پاکستان به سمت ماموران گروهان چاهندو هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، سروان نجاتی‌نیا، سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد. این مرزبان دلاور اهل روستای النگ شهرستان کردکوی است.
همچنین، در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری ستوان‌دوم محمد ذخیره از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت. وی قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل آمد. این شهید والامقام، متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان‌ هامون بود.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi