شناسه خبر : 109461
یکشنبه 12 فروردين 1403 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقطیع و تحریف آمار رشد اقتصادی

فاش نیوز - ترجمه به سبک «انتخاب»؛ وقتی رسانه خارجی به موفقیت‌های ایران اعتراف و غربگرایان داخلی آن را سانسور می‌کنند.

سایت حق‌العمل‌کار انتخاب که در تقطیع و تحریف اخبار و نقل قول‌ها مشهور است، آمار ارائه شده در گزارش رسانه‌های خارجی مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی در دولت رییسی را سانسور می‌کند.

این سایت اخیرا اقدام به انتشار مشروحی از گزارش تازه منتشر شده فارن‌پالسی کرده است. گزارشی که پیرامون وضعیت فعلی ایران در برابر آمریکا، سه سال پس از روی کار آمدن دولت بایدن و اعلام سیاست‌های جدیدش در قبال تهران است.

در قسمتی از این گزارش، نامه‌ای از سوی ده‌ها سناتور آمریکایی خطاب به دولت بایدن آمده، که ضمن اعتراف به دستاوردهای اقتصادی دولت ایران، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان شده‌اند.

اما نکته قابل تأمل اینجاست که نگاه حزبی و سیاسی انتخاب به توفیقات ملت ایران در برابر سیاست‌های آمریکا، باعث شده تا عبارتی از این نامه مبنی بر رشد اقتصادی سالانه ۴٪ در زمان دولت سیزدهم با وجود تحریم‌ها، حذف شود و جایی در متن ترجمه این سایت خبری پیدا نکند.

آرمان ایران

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi