شناسه خبر : 109522
چهارشنبه 15 فروردين 1403 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمادگی اصفهان برای تشییع پیکر شهید «محمدرضا زاهدی»

فاش نیوز - مرتضوی گفت: برای تشییع پیکر پاک سردار شهید «محمدرضا زاهدی» در اصفهان می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای باشیم و جلوه‌ای دیگر از پایداری و انسجام مردم برای آزادی قدس شریف را به دنیا مخابره کنیم.

آمادگی اصفهان برای تشییع پیکر شهید «محمدرضا زاهدی»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان روز گذشته (سه‌شنبه) در دیدار با خانواده سردار شهید محمدرضا زاهدی اظهار داشت: شهید زاهدی مقارن با دورانی به شهادت رسید که غزه، مظلوم‌تر از همیشه در مقابل دیدگان جهان از جنایت‌های بی‌امان رژیم صهیونیستی شرحه شرحه می‌شود.

وی ادامه داد: باید بتوانیم از ظرفیتی که امروز بواسطه خون این شهید در جامعه ما جاری و ساری می‌شود، شرایط متفاوتی را برای ادامه مسیر جبهه مقاومت باز کنیم.

مرتضوی ادامه داد: این شهید سرافراز در طول عمر بابرکت خود که سراسر افتخار و مجاهدت است؛ مسیری را پیمود که گویا سال‌ها در انتظار شهادت و ملحق شدن به دوستان و همرزمان شهیدش بود.

استاندار اصفهان با اشاره به سال‌ها پایداری و ایستادگی این شهید والامقام بر مسیر و باور خود، اظهار کرد: اگر فیض شهادت نبود چه چیزی می‌توانست پاسخگوی رشادت‌ها و دلیری‌های شهید زاهدی قرار بگیرد.

مرتضوی افزود: از این بابت به این شهید سرافراز و خانواده ایشان تبریک می‌گوییم و امیدواریم آرمان والای او با مجاهدت‌های فرماندهان جبهه مقاومت و به برکت خون شهدا استمرار یابد.

استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امروز با حضور در منزل شهید زاهدی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید سردار محمدرضا زاهدی عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

وی از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسئولیت فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را نیز بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان میانی سپاه بود. وی همچنین در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه سوریه و لبنان بود.

رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف» ۳۵ هدف ۶ موشک قرار داد که این اقدام به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi