شناسه خبر : 109526
چهارشنبه 15 فروردين 1403 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرماندهان پیشرو و راهبرد محاصره اسرائیل

فاش نیوز - حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و ترور چند نفر از دیپلمات ها و فرماندهان ایرانی، فاز تازه ای از جنگ گسترده جاری در منطقه است و باید با شدت عمل به آن پاسخ داده شود.

در عین حال باید عنایت داشت که نوع این جنایات، واکنشی نافرجام در برابر پیشروی دائمی جبهه مقاومت و تنگ کردن روز افزون حلقه محاصره علیه رژیم صهیونیستی بوده است. از ترور شهید سلیمانی در بغداد، تا ترور شهید موسوی و سپس شهید زاهدی و همرزمانش در دمشق، هدف اصلی توقف روند پیشروی جبهه مقاومت و محاصره اسرائیل بوده، اما واقعیت میدان، گواه آن است که در این مصاف بزرگ، موفقیت با فرماندهان میدانی جبهه مقاومت، و شکست برای رژیم اسرائیل بوده است.

فرماندهان ایرانی از جمله آنها که ظرف چند ماه اخیر به شهادت رسیدند، گواه آن هستند که ایران بی‌وقفه و پیگیر و در عمق میدان جنگ، راهبرد عملیات ترکیبی برای به زانو در آوردن رژیم اشغالگر را پیش می برد.

واقعیت این است که جنایت های اسرائیل نتوانسته و بعد از این هم نمی‌تواند تدارکات دائمی ایران برای زدن ضرباتی هر چه عمیق تر و کاری تر به موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی را عقب براند. این طراحی ترکیبی در حالی در منطقه ای به وسعت عراق و سوریه و لبنان و یمن و کرانه باختری و غزه در حال اجراست، که تا یکی دو سال قبل، باور پذیر و قابل تصور نبود. اما اکنون روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اذعان می کند ایران در جنگ اخیر، اسرائیل را به باتلاق کشانده است:

«برخلاف اسراییل که طرحی برای مرحله بعدی جنگ در غزه ندارد، ایران خود را آماده فاز جدید برخورد نظامی در چند جبهه مختلف با اسراییل می کند. ایران نفوذ خود را در صحنه فلسطین حفظ کرده و این برآورد را دارد که اسراییل قادر به نابودی توانایی های نظامی و کادر رهبری حماس نیست و به تدریج مانند لبنان در باتلاق غزه فرو خواهد رفت... اسراییل نشانه‌هایی از "باتلاقی" شدن جنگ در غزه را احساس می‌کند»

|| محمد ایمانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi