شناسه خبر : 109528
چهارشنبه 15 فروردين 1403 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر شهید صداقت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دفن می شود

فاش نیوز - جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پدر شهید محسن صداقت گفت: پسرم با اخلاص و ایمان خود لیاقت شهادت را داشت و سرانجام به آرزوی دیرینه خود نائل شد. وی همچنین با دعوت از عموم مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: نابودی رژیم منحوس صهیونیستی جزو دغدغه‌های […]

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پدر شهید محسن صداقت گفت: پسرم با اخلاص و ایمان خود لیاقت شهادت را داشت و سرانجام به آرزوی دیرینه خود نائل شد.

وی همچنین با دعوت از عموم مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: نابودی رژیم منحوس صهیونیستی جزو دغدغه‌های همیشگی این رزمنده مدافع حرم بود.

وی بیان کرد: نشانه‌های نابودی رژیم منحوس صهیونیستی نمایان شده و این رژیم سرانجام به دست مؤمنان که بخش زیادی از آنها را مردم ایران تشکیل می‌دهند، نابود خواهد شد.

پدر این شهید مدافع حرم گفت: برای اینکه این دین و انقلاب باقی بماند و هر سال بالنده‌تر شود باید خون‌هایی مانند خون فرزند من بر زمین ریخته شود.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز با حضور در منزل این شهید گران‌قدر مدافع حرم و دیدار با خانواده ایشان، مژده خاکسپاری شهید محسن صداقت را در مقبره الشهدا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) داد.

وی گفت: با پیگیری‌های سپاه استان و موافقت تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه، شهید محسن صداقت در مقبره الشهدای حرم بانوی کرامت به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است طبق آخرین پیگیری های صورت گرفته، پیکر شهید محسن صداقت روز پنجشنبه همراه دیگر شهیدان حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه به تهران انتقال می‌یابد و روز جمعه مصادف با روز قدس، تمامی شهدا با حضور مردم در پایتخت تشییع می‌شوند.

همچنین جمعه شب پیکر شهید صداقت به قم انتقال می‌یابد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته احتمالا ، روز شنبه ۱۸ فروردین ماه در قم تشییع و در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi