شناسه خبر : 109534
پنجشنبه 16 فروردين 1403 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای کمک به سیل‌زدگان

به خدا قرض‌الحسنه دهیم!

مردم دشتیاری بلوچستان که در این ایام آغاز سال نو، و ایام روزه‌داری منازل مسکونیشان زیر آب رفته و یا بر اثر سیل ویران شده است. نه غذای گرمی برای خوردن دارند و نه...

فاش نیوز - به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی شدید در استان سیستان و بلوچستان، مردم مظلوم و محروم جنوب شرق کشور نیازمند کمک و توجه خیرین و هموطنان هستند.

از آنجایی که ایثارگران و به ویژه جانبازان، در طول تاریخ بعد از انقلاب اسلامی همیشه یار و یاور مردم و پیشقدم در کارهای عام‌المنفعه بوده اند، باز هم جانبازان این سرزمین نیت کرده اند که با دست ها و پاهای مجروح خود گره‌ای از کار و مشکلات نیازمندان باز کرده و قدمی برای رفع معضلاتشان بردارند.

گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان خیر باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس که از سال ها پیش در رفع نیازهای محرومین به ویژه محرومین جنوب کشور، ید طولایی دارند و از مدرسه سازی تا توزیع ارزاق و پوشاک و تامین لوازم تحصیلی و ورزشی و راه‌سازی و جاده‌سازی و تولید و کارآفرینی و ... را در روستاهای مناطق محروم وجهه همت خود قرار داده اند، باز هم می خواهد به نیت همراهی و همدلی با مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان قدم برداشته و درصدد تامین نیازهای اولیه آنها و برگرداندن امید به زندگی های برآب رفته‌شان برآیند.

در این مسیر و برای یاری هموطنان مظلوم جنوب کشورمان، این دست ها و بدن های مجروح، یاری خیرخواهان و همنوع دوستان خود را می طلبند تا بتوانند بر لب های خاموش و بی‌لبخند این روزهای مردم سیل‌زده، گلی از لبخند بنشانند و دل تنگشان را از غم و غصه برهانند.

مردم دشتیاری بلوچستان که در این ایام آغاز سال نو، و ایام روزه‌داری منازل مسکونیشان زیر آب رفته و یا بر اثر سیل ویران شده است. نه غذای گرمی برای خوردن دارند و نه جای مناسبی برای استراحت. آنان شرایط بسیار سختی را در این روزها سپری می کنند و سرمای شب ها و گرمای سوزان روزها داغشان را تازه‌تر می کند.

در روزهایی که بسیاری از مردم سراسر کشور به سفرهای نوروزی رفته اند و خوب استراحت کرده اند و جانی تازه از هوای بهار گرفته اند؛ جمع‌های خانوادگی و مهمانی و بگو بخند، آن هم همراه با سفره های رنگین و دلنشنین افطار و سحر داشته و دارند، محرومینی هستند که محرومیتشان با وقوع سیل، دوچندان شده و نیازمند انسان‌دوستی هموطنانشان هستند؛ که امام حسن علیه السلام می فرمایند: هر دست کمکی که به سمت شما دراز می شود، دست خداست. اگر آن را رد کنید، دست خدا را رد کرده اید و خدا در تامین نیاز و کمک به هر فردی، نعمتی برای شما قرار داده ست.

پس بیاییم به منظور تأمین نیازهای مردم با ایمان و مظلوم آسیب‌دیده از سیل در دشتیاری بلوچستان، گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان باشگاه ستارگان ایثار جانبازان را یاری نماییم تا بتوانند برای هموطنان سیستان و بلوچستانی در این منطقه سیل‌زده قدمی بردارند.

حتی به قدر یک افطاری ساده، یک پتو برای نشستن، بسته ارزاقی برای سیرشدن شکم چند کودک سیل‌زده، لوازم التحریری برای چند دانش‌آموز چشم به راه و... می‌توان دلی شاد کرد؛ چه برسد به اینکه شاید بتوان دست خدا را در این شرایط نیازمندی مردم سیل زده برای جلب رضایت الهی دید و از مال دنیا دل کند و کمک های بزرگتری کرد؛ همانند لایروبی خانه های نیمه‌ویران یا ویران نشده از گل و لای و خرید مایحتاج اصلی یک زندگی از دست رفته و اقدامات دیگر...

در این مسیر نورانی و دلخواه خداوند، مومنانی که این فرصت را برای رضایت الهی از دست نمی دهند، می توانند برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شبا شماره IR400550015480006251956001 نزد بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی- اکبر حسین‌زاده و

یا شماره کارت‌های ۵۰۲۹۳۸۱۰۲۷۶۳۲۱۰۸ جانباز قطع پا اکبر حسین زاده و یا ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۹۰۱۵۰۲۹ جانباز نخاعی حسین اسرافیلی اقدام نمایند و یا کمک‌های غیرنقدی خود را به باشگاه ستارگان ایثار واقع در تهرانپارس، تحویل نمایند.

 

مَنْ ذَا الَّذِی یُقْرِضُ اللّهَ قَرْضاً حَسَناً فَیُضاعِفَهُ لَهُ وَ لَهُ أَجْرٌ کَرِیمٌ (11 حدید)

کیست آن کس که به خدا قرض دهد، قرضی نیکو، پس خداوند آن را برایش  دوبرابر کرده و برای او پاداشی کریمانه عطا کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi