شناسه خبر : 109540
پنجشنبه 16 فروردين 1403 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکل‌های شاهد و ایثارگر حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

فاش نیوز - تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور طی بیانیه‌ای اعلام کردند : «ما به شدت حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض آشکار امنیت دیپلماتیک کنسولگری ایران را محکوم می‌کنیم.»

تشکل‌های شاهد و ایثارگر حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور طی بیانیه‌ای اعلام کردند : «ما به شدت حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض آشکار امنیت دیپلماتیک کنسولگری ایران را محکوم می‌کنیم.»

در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی»

ارتش رژیم منحوس صهیونیست که از عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت‌های رو به زوال منطقه است به منظور انتقام گیری از ملت شریف ایران بار دیگر در اقدامی جنایتکارانه و ضد بشری از طریق حمله هوایی و شلیک موشک به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق با به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران رسمی نظامی کشورمان اوج دشمنی و وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشتند.

این اقدام تجاوز کارانه رژیم اسراییل در دمشق امنیت دیپلمات‌های ایرانی و قوانین بین المللی سازمان ملل متحد و شورای امنیت را نقض کرده و صلح و امنیت را به مخاطره می‌اندازد. باید جامعه جهانی در دفاع از حقوق بشر واکنش نشان داده و در مقابل آمریکای جنایتکار و حامیانش که با سیاست‌ها و اقدامات خود همواره آسیب‌های انسانی، روانی، اجتماعی و ... برای جوامع بشری ایجاد می‌کنند، ایستادگی نماید.

قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون فرزندان این ملت گواهی بر کینه و انتقام جویی آنان از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و همچنین حیات یالثارات الحسین (ع) است و ملت شهید پرور ایران اسلامی بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آن‌ها در گرفتن انتقام از دشمنان قسم خورده و پلید است.

این حمله ددمنشانه به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در منطقه المزه دمشق و عروج ۷ عضو ارشد سپاه قدس بدون تردید منجر به اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد ملت شریف ایران می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ در پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن محکوم نمودن این اقدام جنایتکارانه و درخواست از سازمان‌ها و مجامع جهانی در متوقف ساختن هر چه سریعتر این جنایات و محکوم نمودن آن؛ شهادت شماری از مستشاران نظامی کشورمان را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای شهدای این حادثه همنشینی با سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش مسئلت می‌نمایند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi