شناسه خبر : 109541
پنجشنبه 16 فروردين 1403 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصاویر ۳ تن از شهدای حمله تروریستی در چابهار + عکس

تصاویر ۳ تن از شهدای حمله تروریستی در چابهار + عکس

فاش نیوز - اولین تصاویر از ۳ تن از شهدای سحرگاه امروز که در درگیری با گروهک جیش الظلم در شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

به گزارش خبرگزاری شهرآرانیوز، معاون امینتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار خبر داد.

علیرضا مرحمتی اظهار کرد: اوضاع تحت کنترل است و اخبار تکمیلی اعلام می شود.

گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل(جیش‌الظلم) در اطلاعیه‌ای این عملیات‌ها را بر عهده گرفت است.

اولین تصاویر از شهدای سحرگاه امروز که در درگیری با گروهک جیش الظلم در شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

تصاویر شهدای حمله تروریستی چابهار + عکس

تصاویر شهدای حمله تروریستی چابهار + عکس

 تصویر یکی از شهدای یزدی عملیات تروریستی شب گذشته راسک

تصاویر ۲ تن از شهدای حمله تروریستی در چابهار + عکس

▫️«امیر محسن حسن نژاد» از پاسداران تیپ الغدیر استان یزد، شب گذشته در درگیری با گروهگ تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اینستاگرام
روحشان جاودان ودرتاریخ ایران همیشگی باد
درطی یکسال اخیر این چندمین باریست،که گروهگهای معاند امنیت این مناطق رو مختل میکنن وباعث شهادت دلاور مردان و حافظان این مرز وبوم میشوند ،نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در این مناطق دقیقآ مشغول چکاری هستن،که اینان هروقت دوست دارند می آیند ومیروند،چرا پاکسازی کامل انجام نمیشود،چرا با کمک دولت های همسایه،مقر و تیم اینها با خاک یکسان نمی‌شود که دیگرشاهدچنین حرکاتی نباشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi