شناسه خبر : 109562
شنبه 18 فروردين 1403 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «مهربانی بصیر» به لقاءالله پیوست

فاش نیوز - مرحوم حاج اصغرمهربانی بصیر پدر شهیدان والامقام «داود و محمد مهربانی بصیر» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان والامقام «مهربانی بصیر» به لقاءالله پیوست

 «ایثار»، مرحوم حاج اصغرمهربانی بصیر پدر شهیدان والامقام «داود و محمد مهربانی بصیر» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در شهرک ولیعصر دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان مهربانی بصیر، درگذشت این پدر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
براساس این گزارش پیکر این پدر بزرگوار دوشهید با بدرقه مردم قدرشناس محله شهرک ولیعصر و جمعی از ورزشکاران تشییع و در آستان مقدس امام زاده زید(ع)به خاک سپرده شد.
شهید محمد مهربانی بصیر یکم اردیبهشت ۱۳۴۷، در شهرستان ری به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. در واحد ترابری سپاه پاسداران مقر ریاست جمهوری کار می‌کرد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یکم مرداد ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. پیکر او را در بهشت‌زهرا(س) به خاک سپردند. 
شهید داود مهربانی بصیرشانزدهم دی ۱۳۴۳، در شهرستان ری چشم به جهان گشود. دانش‌آموز دوم متوسطه بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم بهمن ۱۳۶۱، در فکه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر او را در بهشت‌زهرا(س) تهران به خاک سپردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi