شناسه خبر : 109589
شنبه 18 فروردين 1403 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش شهدای حمله تروریستی راسک و چابهار به ۱۵ نفر

فاش نیوز - تعداد شهدای حادثه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان به ۱۵ نفر رسید که از این تعداد هفت نفر بلوچ و اهل‌سنت هستند.

افزایش شهدای حمله تروریستی راسک و چابهار به 15 نفر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از زاهدان، تعداد شهدای حادثه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان به 15 نفر رسید که از این تعداد هفت نفر بلوچ و اهل‌سنت هستند.

به گزارش تسنیم، تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد پنج‌شنبه 16 فروردین ماه به‌قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به‌طور همزمان به 5 نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرارکننده امنیت در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند که با درایت، حوصله و هوشمندی نیروهای مدافع امنیت مواجه شدند.

پس از اطمینان نسبت به دورسازی مردم از خطر مهاجمان و هرگونه آسیب، رزمندگان غیور قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مشارکت نیروهای فرماندهی انتظامی با آنان درگیر شدند و طی عملیاتی قاطعانه کلیه تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi