شناسه خبر : 109590
شنبه 18 فروردين 1403 , 15:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت تلخ سعید آقاخانی از شهدایی که همراه «نون‌خ» بودند

فاش نیوز - سعید آقاخانی که چندی قبل از حادثه تروریستی چابهار برای ضبط سریال در این منطقه حضور داشت روایتی تلخ از شهدای این حادثه ارائه کرده است.

«امنیت اتفاقی نیست.» جمله‌ای شعاری و که شاید بارها آن را شنیده باشیم،‌ جمله‌ای که برای بسیاری نه به اندازه چند کلمه،‌ که به اندازه جانشان تمام شده است.سعید آقاخانی که چندی پیش برای ضبط سریال «نون‌خ» به چابهار سفر کرده بود در رابطه با مرزبانان این منطقه نوشته است که «درست دو ماه پیش در کنار همین عزیزان مرزبانی و دریابانی در چابهار مشغول کار بودیم، اغلب بومی و بلوچ، مردانی مهربان و از جان گذشته.»
 
پیش از این خبری مبنی‌بر حضور افراد این سریال در مرزبانی چابهار اعلام شده بود، خبری که مطابق با آن مرزبانان نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
سعید آقاخانی در استوری خود نوشته است که «درست دو ماه پیش در کنار همین عزیزان مرزبانی و دریابانی در چابهار مشغول کار بودیم، اغلب بومی و بلوچ، مردانی مهربان و از جان گذشته.

یک روز داخل قرارگاه دریابانی ورود ما را ممنوع کردند، گفتیم هنوز کارمان تمام نشده گفتند ما آماده باشیم و ما را به زور بیرون کردند و خودشان ماندند، نزدیک قرارگاه کارمان را شروع کردیم که آسمان از شلیک گلوله و توپ سیاه شد؛ دستپاچه همه چیز را جمع کردیم و از آنجا رفتیم و آن‌ها آنجا ماندند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi