شناسه خبر : 109670
یکشنبه 26 فروردين 1403 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران کلید حل معماهای محال است

فاش نیوز - دشمنان جمهوری اسلامی هر چقدر کینه و دشمنی خود را با مردم ایران بیشتر کنند به همان اندازه قدرت مانور بیشتری به ما می‌دهند.

بر اساس رصد تحولات منطقه‌ای و جهانی رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا در دنیای معاصر تحولی عظیم و بی‌سابقه است. تحولی که برخواسته از فطرت ذاتی بشریت است، فطرتی که شاید با گرایش به مادیات ممکن است کمرنگ شود اما هرگز شعله آن خاموش نخواهد شد.

 بالندگی انقلاب اسلامی و ایفای نقش در مسائل منطقه‌ای و جهانی در دوران معاصر در حال بیدار کردن فطرت‌های خاموش در انسان‌ها است. بی‌شک این اتفاق، امیال‌ بیمار نفسانی را که نمونه بارز و نقطه متورم این پدیده ظاله آمریکاست نابود خواهد کرد. به طور قطع و یقین این جامعه بیمار به زودی از درون متلاشی خواهد شد و نظام سرمایه داری امپریالیسم آمریکا همچون کمونیست به تاریخ خواهد پیوست.

 در این چارچوب تنها نظام‌هایی که بر اساس اصول الهی استوار هستند پا برجا باقی خواهند بود. چرا که مرکز این مکتب الهی "جامعه تشیع" است که قلب آن جمهوری اسلامی ایران است که روز به روز در حال شکوفایی و بالندگی بر مبنای مکتبی الهی استوار است. این نظام الهی با برنامه و تلاش مضاعف، در حال رسیدن به اوج قله‌های الهی است.

سخن اینکه جمهوری اسلامی اتفاقی نادر در قرن بیست‌ویکم است، انقلابی که پرچم مکتبی را بر افراشته  که بر پایه حق و عدالت است و ریشه در مکتب پاک‌ترین انسان‌های عالم خاندان مطهر اهل بیت پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) آن یگانه عالم و عزیز هستی دارد.

بی‌شک پیروزی در انتظار این امت الهی است و تفکر انقلابی مردم ایران - که امام خمینی (رضوان‌الله تعالی) پایه گذار آن بود - معجزه الهی است که آمریکا نمی توانند بی‌تفاوت از کنار آن عبور کند.

این جمهوری اسلامی ایران است که همیشه کشتی حجت حقانیت خودش را بر نوک اشتباهات آمریکا می‌راند و در ظل عنایت الهی قرار دارد.

سخن آخر اینکه دشمنان ایران اسلامی هر چه قدر دشمنی خود را با مردم و نطام ایران بیشتر کنند در مقابل قدرت ما نور بیشتری به ما خواهند داد. هر چند که آنها برای اتهامات دروغین خود علیه نظام الهی جمهوری اسلامی موضوعاتی از قبیل ساخت سلاح هسته‌ای و ... معماهای محال دیگری طرح می‌کنند اما غافل از این هستند که ایران خود کلید حل معماهای محال است.

|| احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi