شناسه خبر : 109672
سه شنبه 21 فروردين 1403 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مدیرکل بنیاد مازندران با دادستان برای بررسی مشکلات حقوقی ایثارگران

فاش نیوز - نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با دادستان استان با نگاه حل مشکل حقوقی جامعه معزز ایثارگری برگزار شد.
 
نشست مدیرکل بنیاد مازندران با دادستان استان

 ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در راستای حل مشکل حقوقی جامعه معزز ایثارگری و نیز پیگیری درخواست های حقوقی این عزیزان با کریمی ( فرزند معزز شهید) دادستان استان دیدار کرد.
دکتر کهن سال در این جلسه گفت: به منظور تسهیل در امر حل مشکلات حقوقی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، میز خدمت معاضدت قضایی را با کمک قضات در ۲۲ شهرستان برگزار کردیم و بسیاری از مشکلات در این دیدار چهره به چهره حل شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران افزود: با توجه به تعامل خوبی که بین بنیاد و دادگستری وجود دارد در جهت حل مشکل این قشر معزز کارها با سرعت بیشتری انجام میگیرد که این امر موجب اقبال و رضایتمندی جامعه ایثارگری شد.
دکتر کهن سال تصریح کرد: وکلا و نمایندگان دادگستری در امور مربوط به جامعه معزز ایثارگری در بخش حقوقی و معاضدت قضائی با بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همکاری شایسته ای دارند، هدف ما ارائه راهکار با رویکرد کاهش آسیبها و حل مسئله است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران یادآور شد: نگاه ما این است شانیت و جایگاه جامعه ایثارگری حفظ شود، دادستان استان مازندران که خودشان از جنس ایثارگری هستند نگاهشان به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دلی است که جای قدردانی دارد.
دادستان مازندران گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در امر رفع مشکلات حقوقی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران اقدامات موثری انجام داده است و قدرت تسهیل کنندگی ایجاد کرده است، دغدغه این عزیزان را درک می کنیم و با تمام توان در چارچوب قوانین در خدمتشان هستیم.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با کمالی مدیرکل آموزش و پرورش جهت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان با محوریت جمع آوری آثار شهدای دانش آموز و برنامه ریزی در جهت تجلیل از خانواده های شهدای دانش آموز ... و همچنین با حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف به منظور پیگیری مسائل مربوط به گلزار شهدا و ... دیدار و گفت و گو کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi