شناسه خبر : 109737
شنبه 25 فروردين 1403 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امکانات مراکز کاردرمانی ایثارگران به روز شد

فاش نیوز - عظیمیان گفت: نظارت بر مراکز درمانی ایثارگران در سال ۱۴۰۳ به دفعات مختلف ادامه دارد و امکانات مراکز کار درمانی به روز شده است.

 

امکانات مراکز درمانی ایثارگران به روز شده است دفاع‌پرس، «علی‌اصغر عظیمیان» مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر در خصوص آخرین دستاورد‌ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این حوزه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ همایش در مراکز مختلف برای جانبازان و خانواده‌های این عزیزان برگزار شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، برنامه و همایشی برای جانبازان کانادین و ۵ همایش در مراکز مختلف برای جانبازان و خانواده‌های جانبازان برگزار شد. این برنامه در سال ۱۴۰۳ استمرار دارد. با پایان ایام ماه مبارک رمضان نیز برای بانوان ضایعه نخاعی برنامه اردویی داریم که در شیراز و مشهد برگزار می‌شود.

عظیمیان ادامه داد: با توجه به افزایش ماموریت‌های شرکت سلامت کوثر، بازدید‌های سرزده و میدانی در سال ۱۴۰۲، به همراه معاون سلامت سازمان سلامت کوثر، از مراکز درمانی تابعه در راستای بهبود خدمات کیفی ایثارگران گرامی انجام شده است که نظارت بر مراکز درمانی همچنان در سال ۱۴۰۳ به دفعات مختلف ادامه دارد.

مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر با اشاره به بحث کار درمانی برای جانبازان گفت: امکانات مراکز کار درمانی به روز شده است و فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، سفال گری، چرم دوزی و تقریح درمانی، موسیقی درمانی، آموزش‌های فردی و گروهی با هدف ارتقاء سطح شادابی و نشاط در بیمارستان‌های روانپزشکی انجام می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi