یکشنبه 26 فروردين 1403 , 10:39
بیمه دی موجب رضایتمندی خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت
ایثار، دکتر سیدامیرحسین قاضیزاده هاشمی، معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی دیدار نوروزی خود با مدیران ارشد بیمه دی که در ساختمان مرکزی بنیاد شهید برگزار شد، گفت: در نشستهایی که با خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران برگزار شده، آنچه به طور محسوس قابل درک و مشاهده است، افزایش میزان رضایتمندی از بیمه دی است.
وی افزود: اقدامات و فعالیتهای شرکت بیمه دی به ویژه در دورهی اخیر مدیریتی به شکلی چشمگیر و فزاینده رو به اصلاح و بهبود بوده که این موضوع نشان از تلاش جهادگونهی تمامی سطوح این شرکت دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیتردید کوشش مجموعهی بیمه دی در جهت رضایتمندی خانوادهی ایثار و شهادت از نظر پروردگار متعال پنهان نمانده و این تلاشها موجب عزت و برکت بوده است. چنانچه حضور بیمه دی در نمایشگاه آخرین اقدامات و دستاوردهای بنیاد شهید که در روزهای پایانی سال گذشته برپا شد، نظر رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیتهای کشوری و لشگری را به خود معطوف نمود و مایهی آبرومندی در دولت شد.
وی با تاکید بر آنکه بیمه دی با ۷۰ هزار بار مراجعه خانوادههای شهداء و ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرارداد خود در طول یک روز، در خط مقدم خدمترسانی به خانوادهی ایثار و شهادت قرار دارد، خاطرنشان کرد: علاوهبر خدمات درمانی بیمه دی، آنچه در این مجموعه مورد اهتمام است، احترام و تکریم این قشر معظم است که امید است، این رویکرد، تقویت و ماندگار شود.
دکتر قاضیزاده هاشمی ادامه داد: تمامی این توفیقات در حالی است که شرایط پرداختی بنیاد به بیمه دی نسبت به سنوات و ادوار گذشته تغییر چندانی نکرده، اما آنچه موجب این سطح از خدمترسانی و این میزان از رضایتمندی شده، تغییر نگاه و روحیهی جهادگونه ایست که طی دورهی جدید مدیریتی بیمه دی، به این شرکت دمیده شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به رویکردهای دیجیتالی بیمه دی در طراحی فرآیندها و نیز انجام امور تحقیقی و پژوهشی در این شرکت، اطلاعات درمانی خانوادههای معظم ایثارگری، جمعآوری، دستهبندی و شفاف سازی شده و با همکاری حوزهی بهداشت و درمان بنیاد، جهتدِهی و برنامهریزی دقیقتری نسبت سلامت و درمان این قشر معزز صورت گیرد.
خدالعنت کنه آدم خیانت کارودورورا نمیدانم چطورهست کسانی که ازبیمه دی خدمات میگیرند بهیچ وجه راضی نیستندولی آقای رئیس ومجلسی هاهمه راضی هستنداخه آدم بی انصاف شماچرااینقدرازخودتون بیمورددفاع میکنیدباورکنیداین میشه مثل کارهای اسرائیل خبیث ویک موقع دیدی یقت راگرفت چرااینهمه دروغ میگی مردحسابی ولاه من خودم حدود۲سال هست که دیگه فاکتورهای خودم رابه بیمه دی نمیدم میپرسیدچراالان میگم چون بیمه دی یکی ازنامردترین بیمه های ایران هست وبایدگفت دزدترین گفتم چرافاکتوردارو ویزیت رابه بیمه دی نمیدم چون اولاتامدتهااصلاخبری ازپرداخت نمیشه بعدازمدتی میبینی چنتاازفاکتورهارانصفهه ونیمه پرداخت میکنه که باورکنیدادم بیشتراعصابش خوردمیشه بابت این کاربیمه دی اصلابیمه بدردنخری هست مثل خوداقای قاضی زاده که اینهمه خودش که دروغ میگه حالارفته سراغ وزراومجلس شماحالاخودت رااصلاح کن بعدازبیمه دی تعریف کن شماازروزی که اومدیدهمش به ایثارگران خیانت کردی من ندیدم کسی ازکارشماراضی باشه اگه واقعاتووبیمه ات راست میگیدیه نظرسنجی بکنیدتاببینیدچقدرپیش خل الله ضایه میشی آخه نمیشه که خودت اینهمه ازخودت تعریف کنی گفتم که شماهم میشی مثل اسرائیل خبیث که روزی بایداین همه خیانتی راکه درحق ماایثارگران کردی بایدهمه راسرجمع حساب کنی وپس بدهی اگه نمیریم آن روزدورنیست که بایدهم دردرگاه الهی وهم درپیش مردم جواب بدهی که چرااینهمه به ماظلم کردی رئیس اگه مردباشه بایدبزاره کسایی ازش تعریف کنندکه خودش ازخودش پشت سرهم ازخودش تعریف کنه این یعنی اینکه شمایک رئیس ازخودراضی هستی که فقط بلدی بگی من بلدم بلدم که متاسفانه هیچی هم بلدنیستی بااین همه کم لطفی که درحق خانواده شهدا وایثارگران کردیدامیدوارم که اگه مادروغ میگیم که شمابه ماخدمات ندادی وخیانت کردی خداوندهمین دنیا ازماتقاص کنه ولی اگه شمااینهمه دروغ میگی وبحق ماایثارگران ظلم وخیانت کردی خداوندهمین دنیاحقت راکف دستت بزاره که اینهمه آدم مظلوم ازدستت راحت بشن انشاالله آقای قاضیزاده