شناسه خبر : 109763
یکشنبه 26 فروردين 1403 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ موشکی به موش‌های صهیونیست

بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ «و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد» سلام علیکم؛ عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان؛ یکی از موضوعاتی که این روزها خیلی در فضای مجازی منتشر شده، بحث حمله ایران به اسرائیل است.
یکی از خصوصیات بارز جهود، ترسو بودنشان می باشد.
وقتی از قدرت ایران صحبت می‌کنیم خیلی‌ها از مردم خودم
ان تردید می‌کنند که ما داریم بزرگ‌نمایی می‌کنیم. اما دشمن از  هم‌طرازبودن قدرت ما خبر دارد.
اسرائیل تا الان از هیچ کشوری، حتی مصر این‌قدر نترسیده است. حتی حزب الله لبنان هم نتونسته بود این‌گونه اسرائیل را به این وضع بیندازد.
ولی وقتی حضرت آقا فرمودند که قطعا اسرائیل سیلی سختی خواهد خورد و ما آنها را تنبیه سختی خواهیم کرد، صهیونیست‌ها فهمیدند که وقتی ایشان صحبتی می کنند، قطعا" انجام می‌شود...
به همین خاطر تمام سفارتخانه‌هاشان را در ٢٨ کشور دنیا تعطیل کردند....
آمریکا خودش را از قضیه کنار کشیده و اعلام کرده که دخالت نمی‌کند. اگر دخالت کند قطعا دروازه‌ی جهنم را به روی خویش باز می‌کند.
فقط ارتش ایران بدون احتساب سپاه، جزو هفت کشور برتر نظامی دنیاست. این حرف خودشان است....
اینها قدرت هوافضای ایران را حساب نکرده‌اند.... قدرت یمن و حزب‌الله و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون را محاسبه نکرده‌اند.
اسرائیل فعلا دارد با دستپاچگی تمام عمل می‌کند.
و وقتی حضرت آقا بازهم تاکید کردند که ما قطعا" پاسخ سخت و مستقیم به اینها خواهیم داد، بسیار ترسیده‌اند. فعلا" ما در حال بررسی نوع عملیات نظامی می‌خواهیم انجام دهیم هستیم.
قطعا در عملیات آینده از تسلیحات ترکیبی و پهپاد و موشک و .... استفاده خواهیم کرد.
اسرائیل با مختل کردن جی‌.پی‌.اس در محدوده سرزمین‌های اشغالی، به تصور خودش می‌تواند جلوی برخورد و دقت موشک‌های ما را بگیرد؛ درحالی‌که از سال ٩۶ به بعد، هیچ‌کدام از نسل‌های موشکی ما وابسته به جی.پی.اس نیست.

رونمایی از "foab bomb" به‌قدری اسرائیلی‌ها را ترسانده است که می‌دانند استفاده ما از این بمبی که سال ٩۶ ساخته‌ایم باعث می‌شود ده تن "TNT" خالص یک‌دفعه منفجر شود و خلأ عظیمی ایجاد کند و مانند یک سیاه‌چاله، تمام اجسام و ساختمان‌ها را درون خودش بکشد و نابود کند. قدرت این بمب از بمب اتم بیشتر است و وقتی این ده تن منفجر شود، با ایجاد خلأ، قدرتی برابر با ۴۴ تن تی.ان.تی ایجاد می‌کند...
می‌دانید این یعنی چه؟ یعنی نیروگاه اتمی دیمونا و زلیخا کاملا از بین می‌رود...
اسرائیل می‌داند در صورت پاسخ، قطعا" ما از تسلیحات نسل جدیدمان استفاده خواهیم کرد. هم اکنون چیزی بالغ بر ٩ نوع پهپاد استراتژیک ما آماده عملیات است. فقط در یک نوع از این پهپادها که به پهپاد غزه شهرت دارد، ١٣ موشک به‌راحتی تا سرزمین‌های اشغالی میرود و اهداف خودش را نابود می‌کند.

موشک‌های سجیل، قیام، خرمشهر و نسل شهاب‌ها، همچنین موشک هایپرسونیک فتاح ١ و ٢ هم آماده عملیات در مرحله اول هستند.
موشک‌های عظیم ما در مرحله دوم عملیات، در صورت پاسخ اسرائیل به کار گرفته خواهند شد.

برای اینکه خیالتان از گنبد آهنین راحت بشود، باید عرض کنم که پهپاد آرش ما تا ٨٠٠٠ کیلومتر و تا سقف پروازی ٣٧٠٠ پا به‌راحتی می‌تواند تمام پدافند هوایی اسرائیل را نابود کند؛ چون هیچ سامانه پدافندی نمی‌تواند آن را بزند؛ و راحت بالای سامانه پدافندی مانور می‌دهد.

اسرائیل فکر نمی‌کرد که ایران به این اندازه آماده باشد...
تازه به تمام این آمادگی، یمن و حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق را هم اضافه کنید؛ که در صورت هرگونه عکس‌العمل از طرف اسرائیل و آمریکا و انگلیس، وارد عملیات می‌شوند.

به‌جرأت می‌شود گفت که به قول سیدحسن نصرالله، ما منطقه را به آتش خواهیم کشید. فعلا با کلییرکردن آسمان و تغییر موقعیت‌های پرتابی موشک‌ها و پایگاه‌های موشکی، داریم با روان اسرائیل بازی می‌کنیم.
اینها قرار بود گوساله سرخشان را ذبح کنند؛ ولی کلا" برنامه‌هاشان بهم ریخته است.
شمارش معکوس برای حذف اسرائیل از صفحه روزگار شروع شده است.

|| سیدحسین اخلاقی‌دوست(رئیس خانه ایثارگران شهر جدید پرند)

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi