شناسه خبر : 109765
یکشنبه 26 فروردين 1403 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگاهی به دیروزنامه‌های زنجیره‌ای

جدیدترین شاهکار سرمایه‌های اسرائیل در ایران

فاش نیوز - تیتر یک روزنامه سازندگی «پرهیز از تشدید تنش» بود. تیتری که از بین رفتن حس انسانیت را نشان می‌دهد. حتی اگر با نگاه سوسیالیسم و حس ملی‌گرایی به این تیتر نگاه کنیم، حس حقارت و وطن‌فروشی را در آن متوجه می‌شویم. 
یک رژیم نامشروعی علاوه ‌بر کشتن زن و بچه‌های بی‌دفاع غزه، اقدام به حمله به سفارت ایران کرده و چند تن از فرماندهان ارشد کشور را در سوریه به شهادت رسانده است. آن وقت روزنامه منتسب به جریان مدعی اصلاحات صفحه یک و تیتر یک خود را به کاهش تنش و پیام‌های کشورهای دیگر برای خودداری ایران در انتقام این موضوع اختصاص داده است.
هیچ‌کس با جنگ موافق نیست ولی در جایگاهی که رژیم موقت صهیونیستی از ترس انتقام ایران فروشگاه‌هایش از کالا و مواد غذایی خالی شده و شهروندانش را برای رفتن به پناهگاه آماده کرده‌اند و آموزش‌های لازم را از تلویزیون برای شهروندانش پخش می‌کند، یک رسانه با صفحه یک خود تردید و شک و حتی توصیه به نادیده گرفتن انتقام را مخابره کند، جز حقارت و یا در دست داشتن افسارشان توسط رژیم صهیونیستی چیز دیگری را نمی‌رساند. اگر این نیست، خوب است برخی رسانه‌ها در انتشار شکل و محتواهایشان دقت و تجدیدنظر کنند.
لازم به ذکر است که در سال 88، سران رژیم صهیونیستی صراحتا از افراطیون مدعی اصلاحات با عنوان سرمایه‌های اسرائیل نام برده و از این طیف تمجید کردند.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi