شناسه خبر : 109785
یکشنبه 26 فروردين 1403 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز حاج عباس نصیری تکریم شد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران در شهرستان بابل با جانباز سرافراز ۷۰درصد حاج عباس نصیری دیدار و از صبر و پایداری این اسطوره اخلاق و رادمردی تکریم کرد.

 

جانباز حاج عباس نصیری تکریم شددفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در ادامه برنامه‌های طرح سپاس با جامعه معزز ایثارگری، در شهرستان بابل با یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس و نماد صبر و پایمردی جانباز سرافراز ۷۰درصد حاج عباس نصیری دیدار کرد و از عظمت و ایستادگی این جانباز معزز تکریم و تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران در حاشیه این دیدار، اظهار کرد: چهره‌های نورانی جانبازان نشان از اخلاص، مردانگی، غیرت و شجاعت آنان دارد، تکریم و حفظ عزتمندی این عزیزان ارزش نهادن به رشادت طلبی و تاسی از سیره آنان است.

کهن‌سال، افزود: جانبازان ۷۰درصد شهیدان زنده، مردان بی ادعا و اسناد پرافتخار کشور ما هستند، این عزیزان با ایثارگری و از خودگذشتگی سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه هشت سال دفاع مقدس به اثبات رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران ادامه داد: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت اباالفضل العباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت نموده، حماسه‌ای جاوید آفریدند.

اسطوره اخلاق و رادمردی جانباز سرافراز حاج عباس نصیری از حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در منازل جامعه معزز ایثارگری و پیگیری دغدغه این اسوه‌های استقامت قدردانی کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi