شناسه خبر : 109791
یکشنبه 26 فروردين 1403 , 17:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه شبکه ملی ایثارگران در رابطه یا عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک کش

دیری است که رژیم منحوس علاوه بر کشتارها در سرزمین‌های اشغالی تجاوزات خود به امنیت جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده است...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه ای، از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام حمایت و ابراز خوشحالی کرد.

قَٰتِلُوهُمۡ یُعَذِّبۡهُمُ ٱللَّهُ بِأَیۡدِیکُمۡ وَیُخۡزِهِمۡ وَیَنصُرۡکُمۡ عَلَیۡهِمۡ وَیَشۡفِ صُدُورَ قَوۡمٖ مُّؤۡمِنِینَ
بالاخره زمان انتقام فرا رسید و عملیات تنبیهی رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل محقق شد.
حمله برق‌آسای شب گذشته نشان داد که مسولین نظام در وعده هایشان صادق هستند.
دست انتقام الهی از آستین سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش فداکار و همه نیروهای جان برکف نظامی کشور  بیرون آمد و سزای بخشی از وحشی گریهای استکبار جهانی و رژیم کودک کش داده شد.
دیری است که رژیم منحوس علاوه بر کشتارها در سرزمین‌های اشغالی تجاوزات خود به امنیت جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده است.

ترور دانشمندان هسته ای و غیرهسته ای، ایجاد اغتشاشات در اشکال مختلف، حمله به مرزهای کشور عزیزمان از طریق عناصر وابسته تروریست، ترور مستشاران نظامی ایران و اخیرا حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه تنها بخشی از جنایات این رژیم علیه کشور مان است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیةالله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرموده بودند، دوران بزن و در رو گذشته. بزنید می‌خورید. لکن شیطان‌صفتان به این باور نرسیده اند و به شرارت‌ها خود ادامه دادند.

مردم مسلمان ایران و  منطقه و مظلومین فلسطین بی‌صبرانه انتظار چنین انتقامی را می کشیدند و اتفاق شب پیش خنکای انتقام را برای مردم ایران و مردم ستمدیده غزه به ارمغان آورد و موجب تشفی خاطر آنان گردید.

شبکه ملی ایثارگران عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران را منطبق با قوانین بین المللی دانسته و ضمن حمایت از این اقدام خداپسندانه و دشمن‌شکن نیروهای نظامی و امنیتی کشور، یاد پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم را گرامی داشته و مراتب سپاس و قدر دانی خود را از سردار سرلشگر حاجی‌زاده و نیروهای جهادی هوافضا اعلان می دارد.

شبکه ملی ایثارگران۱۴۰۳/۱/۲۶

اینستاگرام
اسرائیل جنایتکار باید ادب میشد حالا خیالش باطل هستش کشورهای عربی و اروپایی کمک .کردن اسرائیل جنایتکار و کودک کش ادب.مرگ بر حامیان اسرائیل و مرگ بر کودک کشان آمریکا یی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi