شناسه خبر : 109815
دوشنبه 27 فروردين 1403 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعی از ایثارگران در پی حمله مقتدرانه ایران به رژیم صهیونیستی

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران در پی پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق شبکه ملی ایثارگران بیانیه‌ای را صادر کرد.

 

بیانیه جمعی از ایثارگران در پی حمله مقتدرانه ایران به رژیم صهیونیستی دفاع‌پرس، شبکه ملی ایثارگران در پی پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بیانیه‌ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: 

قَٰتِلُوهُمۡ یُعَذِّبۡهُمُ ٱللَّهُ بِأَیۡدِیکُمۡ وَیُخۡزِهِمۡ وَیَنصُرۡکُمۡ عَلَیۡهِمۡ وَیَشۡفِ صُدُورَ قَوۡمٖ مُّؤۡمِنِینَ

بالاخره زمان انتقام فرا رسید و عملیات تنبیهی رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل محقق شد.

حمله برق آسای شب گذشته نشان داد که مسئولین نظام در وعده‌هایشان صادق هستند.

دست انتقام الهی از آستین سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش فداکار و همه نیرو‌های جان بر کف نظامی کشور بیرون آمد و سزای بخشی از وحشی‌گری‌های استکبار جهانی و رژیم کودک کش داده شد.

دیری‌ست که رژیم منحوس علاوه بر کشتار‌ها در سرزمین‌های اشغالی تجاوزات خود به امنیت جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده است.

ترور دانشمندان هسته‌ای و غیر هسته ای، ایجاد اغتشاشات در اشکال مختلف، حمله به مرز‌های کشور عزیزمان از طریق عناصر وابسته تروریست، ترور مستشاران نظامی ایران و اخیرا حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه تنها بخشی از جنایات این رژیم علیه کشور مان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرموده بودند، دوران بزن در رو گذشته، بزنید می‌خورید، لیکن شیطان صفتان به این باور نرسیده بودند و به شرارت‌های خود ادامه می‌دادند.

مردم مسلمان ایران و منطقه و مظلومین فلسطین بی صبرانه انتظار چنین انتقامی را می‌کشیدند و اتفاق شب پیش خنکای انتقام را برای مردم ایران و مردم ستمدیده غزه به ارمغان آورد و موجب تشفی خاطر آنان گردید.

شبکه ملی ایثارگران عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران را منطبق با قوانین بین المللی دانسته و ضمن حمایت از این اقدام خدا پسندانه و دشمن شکن نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور، یاد سردار شهید حاج‌حسن تهرانی مقدم را گرامی داشته و مراتب سپاس و قدردانی خود را از سردار سرلشگر حاجی زاده و نیرو‌های جهادی هوا فضا اعلام می‌دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi